Welke wallmount voor een Samsung QE65Q90T?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_66
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Wij hebben pas een Samsung QE65Q90T TV aangeschaft en van plan deze aan de muur te gaan monteren. Nu ben ik op zoek naar een goede wallmount voor deze TV. Ik ben uitgekomen op de wallmounts van Vogel's, maar twijfel nog. De eerste is een Vogel's Thin 405 maar die is al weer afgevallen, want de afstand tussen de TV en muur is minimaal 1,5cm. De 220V steekt zeker 2cm uit. Iemand ervaring met deze wallmount? Kun je de afstand vergroten tussen de TV en de muur met deze wallmount? Voordeel van deze wallmount is dat je deze in een servicestand kunt zetten om gemakkelijk bij de aansluitingen te komen.

De tweede is een Vogel's Wall 3305. Nadeel schijnt te zijn dat je de TV moeilijk van de muur af kunt krijgen als je bv een andere kabel moet gaan plaatsen. Daarbij is het plaatsen ook lastig, want je moet eerst de kabel erin steken, dus bv twee HDMI kabels en een 220V kabel die je vervolgens door een kabelgoot langs de muur moet geleiden, en dan moet je de TV nog op zien te hangen. Heeft ook geen servicestand.

Samsung heeft nog een mini wall mount systeem, maar kan daar weinig info over vinden.

Ik ben er nog niet uit welke wallmount nu het beste en gemakkelijkste is voor onze TV. Benieuwd naar de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_66
Iemand die een geschikte wall mount heeft gevonden voor deze TV? Liefst een die je nog naar voren kunt kantelen om bij de aansluitingen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 14:02
Kies de goedkoopste 65inch muurbeugel en geef er geen € 200,- aan uit. Zitten er genoeg bij.

https://www.conrad.nl/o/t...e_max=2279&price_min=8.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_66
Dank voor je antwoord. Helaas zijn deze beugels van Conrad niet te kantelen wat het dus lastig maakt als je bij de aansluitingen van de TV moet zijn.

Ik ben dan ook uitgekomen op de Vogel's Wall serie:

https://www.vogels.com/nl...ries-tilting?product=4162

Deze is tot 15 graden te kantelen. Ik zal de TV altijd plat op de muur houden maar het kantelen is denk ik wel handig als je bij de kabels moet zijn.

Ga zeker eens kijken op de site van Conrad!