Hoi!
Al een tijd aan het meelezen op de fora's, en besloten dat de tijd rijp is voor advies vragen.. Het zoveelste draadje 'help me pc samenstellen' maar met zoveel kenners hier, is dat vast geen probleem!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een desktop pc welke klein is qua formaat zodat deze makkelijk op het bureau te plaatsen is. Ik wil er wat spellen op kunnen spelen maar ben geen grote gamer (GTA V zou ik leuk vinden). Daarnaast doe ik wat foto- en videobewerking (allemaal niet zo spannend)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max € 1.000,-, liever € 900,- ;-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, alles nieuw.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij geen bijzondere zaken, behalve dat het allemaal in een klein kastje moet passen. Ik heb gekozen voor een SSD voor het snel opstarten van m'n programma's, en een HDD voor opslag van foto en video
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik wil wel goede kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Al benoemd. Naast een kleine kast wil ik dat hij ook relatief stil is.
Ga je overklokken?
Vooralsnog niet.
Wat verwacht je van ons?
advies of hetgeen wat ik heb samengesteld mooi bij elkaar past, of dat dit een combinatie is die niet lekker gaat werken. Is de extra koeler nodig als ik niet ga overklokken, en is de voeding voldoende voor deze componenten?
Alvast voor het advies en het meedenken!
Al een tijd aan het meelezen op de fora's, en besloten dat de tijd rijp is voor advies vragen.. Het zoveelste draadje 'help me pc samenstellen' maar met zoveel kenners hier, is dat vast geen probleem!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een desktop pc welke klein is qua formaat zodat deze makkelijk op het bureau te plaatsen is. Ik wil er wat spellen op kunnen spelen maar ben geen grote gamer (GTA V zou ik leuk vinden). Daarnaast doe ik wat foto- en videobewerking (allemaal niet zo spannend)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max € 1.000,-, liever € 900,- ;-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, alles nieuw.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij geen bijzondere zaken, behalve dat het allemaal in een klein kastje moet passen. Ik heb gekozen voor een SSD voor het snel opstarten van m'n programma's, en een HDD voor opslag van foto en video
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik wil wel goede kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Al benoemd. Naast een kleine kast wil ik dat hij ook relatief stil is.
Ga je overklokken?
Vooralsnog niet.
Wat verwacht je van ons?
advies of hetgeen wat ik heb samengesteld mooi bij elkaar past, of dat dit een combinatie is die niet lekker gaat werken. Is de extra koeler nodig als ik niet ga overklokken, en is de voeding voldoende voor deze componenten?
Alvast voor het advies en het meedenken!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming B550M-PLUS | € 124,95 | € 124,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 279,90 | € 279,90 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Behuizingen | Kolink Satellite | € 32,07 | € 32,07 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 23,10 | € 23,10 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 550 White 230V - V2 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 75,- | € 75,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 912,81 | ||