Toon posts:

Win2k en Needforspeed 5 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een irritant probleem met windows 2k en Needforspeed 5. Als ik dit spel vanaf een CD speel, dan gaat alles goed. Nadat ik het spel naar mn hardeschijf heb gekopieerd blijft hij hangen tijdens het laden van het spel, tot mijn geheugen vol zit (384 mb SDR SDRAM). En dan stopt ie en gaat ie terug naar windows.

Ik moet er bij zeggen dat het eerst wel werkte onder windows 2k en nadat ik een netwerk spel tegen mijn broertje had gedaan (die windows 98 had toen) het niet meer werkte daarna (we hadden ook enorme lag om 1 of andere reden).

Verwijderd

Bij mij doet ie het zelfs vanaf de cd niet :(

Heb er verder geen aandacht meer aan besteed maar is er geen patch ofzo???

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 14:59 schreef Shibby het volgende:
Bij mij doet ie het zelfs vanaf de cd niet :(

Heb er verder geen aandacht meer aan besteed maar is er geen patch ofzo???
Had jij ook dat ie bleef hangen tijdens het opstarten van het spel?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Bij mij werkt 'ie prima! Ook onder Win2K. Dus op zich moet het spel dan wel geschikt zijn voor Win2K (blijkbaar). NFS4 en ouder werken niet, daar zeurt de install dat je Win95 of nieuwer moet hebben |:(

Verwijderd

Je moet je virtueel geheugen een vaste waarde geven dan doet nfs5 het prima onder w2k

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:55

Arno

PF5A

--> [forum=12] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 17:27 schreef Wilke het volgende:
Bij mij werkt 'ie prima! Ook onder Win2K. Dus op zich moet het spel dan wel geschikt zijn voor Win2K (blijkbaar). NFS4 en ouder werken niet, daar zeurt de install dat je Win95 of nieuwer moet hebben |:(
En NFS4 is net de leukste...

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Bij mij werkte nfs5 gewoon (op de hardeschijf) ik draai ook win2k..

Verwijderd

Bij mij draait NFS 5 ook alleen onder windows 98 (heb hem gedownload dus geen cd nodig :-))

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Misschien een compatibiliteitsupdate (leuke voor galgje :)) voor Win2K downloaden?

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 16:09 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Had jij ook dat ie bleef hangen tijdens het opstarten van het spel?
Yep. Kreeg het start scherm (met die porsche) en dan kon ik em een half uur laten staan maar dan deed ie nog nix!

Verwijderd

Verwijder het volgende bestand en hij werkt!!
gimme.dll

Bij mij werkte het ook....

GREETZ

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 11:08
NFS4 werkt wel.
Kijk op http://www.ntcompatible.com

Coïtus ergo sum

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:39
NFS4 krijg ik hier niet aan de praat, zeurt om windows 95 :Z

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

NSF5 dus ook, zie me eerdere post

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:43
ik heb een >:) versie en hij doet het perfect op de p2 400 mhz met 64 mb geheugen en 8 mb vid kaartje, toch weird want ik draai ook win2k. nou ja suc6 verder

Verwijderd

Ik had ook problemen met NFS5, vooral dat ie bleef hangen tijdens het spelen van het spel. Dit is verholpen door een patch te downloaden van de AMD site (ik weet de naam even niet meer). Ik weet niet of het bij jou ook gaat werken maar als je hem wilt hebben moet je het maar ff zeggen

Joe,

Maarten
Pagina: 1