Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotyaaaYt
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-12-2020
Ik heb afgelopen dinsdag een gamepc besteld bij *knip*, ik heb hem in elkaar laten zetten door hun en had hem de volgende dag al in huis, tot mijn verbazing zat er een deuk in de buitenkant en de koeler zat los, De koeler zou fluisterstil zijn maar dat is die niet in tegendeel zelfs, ik wil de pc niet meer en wil hem terugsturen, ben er niet tevreden mee en wil graag van mijn aankoop afzien, voor de assemblage kosten wil ik opdraaien. Is het mogelijk om een custom pc terug te sturen

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2020 20:39 . Reden: Naam webshop weggehaald. Deze mag achterwege blijven zolang die niet van belang is. ]

Beste antwoord (via GotyaaaYt op 29-11-2020 22:03)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

GotyaaaYt schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:09:
Ik heb afgelopen dinsdag een gamepc besteld bij *knip*, ik heb hem in elkaar laten zetten door hun en had hem de volgende dag al in huis, tot mijn verbazing zat er een deuk in de buitenkant en de koeler zat los, De koeler zou fluisterstil zijn maar dat is die niet in tegendeel zelfs, ik wil de pc niet meer en wil hem terugsturen, ben er niet tevreden mee en wil graag van mijn aankoop afzien, voor de assemblage kosten wil ik opdraaien. Is het mogelijk om een custom pc terug te sturen
Is de PC gekocht van basis PC aanbod, met paar opties of losse onderdelen en assemblage ?

1e:koop je gewoon een PC waar je uit een paar opties kunt kiezen.
Niet persoonlijk voor jou gebouwd, dus niet uitgesloten van wettelijke bedenktijd.
2e: losse onderdelen gekocht, en dienst assemblage erbij genomen.
Onderdelen zijn niet uitgesloten van wettelijke bedenktijd. Assemblage is een dienst, en dat valt niet onder wettelijke bedenktijd.
3e:Koop = koop, en je gekochte goed voldoet niet aan overeenkomst.
Verkoper moet dit herstellen. Deel van deuk vervangen, en geschikte koeler monteren. Of je dit wilt is aan jou.

2e optie kost je dus geld van assemblage, en kosten voor retour als dat niet gratis is beloofd/overeengekomen. Verder kan het zo zijn dat men kosten in mindering brengt van demontage.

1e: denk ik zelf dat het geval is hier.

Alleen speciaal voor jou gebouwde pc, met onderdelen die speciaal zijn ingekocht, glas van behuizing laten custom ingraveren etc. Kan zijn uitgesloten van wettelijke bedenktijd.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen dinsdag een gamepc besteld bij *knip* ik heb hem in elkaar laten zetten door hun en had hem de volgende dag al in huis, tot mijn verbazing zat er een deuk in de buitenkant en de koeler zat los, De koeler zou fluisterstil zijn maar dat is die niet in tegendeel zelfs, ik wil de pc niet meer en wil hem terugsturen, ben er niet tevreden mee en wil graag van mijn aankoop afzien, voor de assemblage kosten wil ik opdraaien. Is het mogelijk om een custom pc terug te sturen
Met hierboven - de retourvoorwaarden zijn glashelder.

Als je vraag meer bedoelt is als check of het ook met "custom" producten kan, ja. Wettelijk gezien wordt het pas custom als er met de hand iets aangepast wordt. Gekozen standaardproducten samenvoegen tot een eindresultaat (onderdelen+assemblage) valt daar niet onder.

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2020 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:04
Systeem is defect dus RMA aanmelden. Beschadigde behuizing is al reden genoeg voor een RMA/DOA.

Sws nooit bij zo'n shop bestellen want moet je eens zien wat ze bij voedingen zeggen;

650 Watt Cooler Master

Deze 650W Cooler Master voeding heeft een 85% efficiëntie waardoor hij gelijk staat aan een 750W normale voeding zonder 80-plus-certificering. De voeding heeft niet alleen een enorm vermogen maar beschikt ook over diverse beveiligingen voor piekspanningen, kortsluiting etc. Deze voeding is in staat zware componenten stabiel en moeiteloos te voorzien van stroom

Die zit standaard in hun duurste gamebak met s2066 platform. Het is pricewatch: Cooler Master Elite V3 230V 600W. Te triest voor woorden, zo'n slechte voeding in zo'n systeem.

[ Voor 79% gewijzigd door Uszka op 29-11-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotyaaaYt
Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wat halen jullie hier uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:36

Detmer

Professioneel prutser

GotyaaaYt schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:11:
Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wat halen jullie hier uit
De computer is samengesteld uit losse producten die weer uit elkaar gehaald kunnen worden en hergebruikt kunnen worden. De uitzondering is voor producten die echt specifiek zijn gemaakt voor de klant en niet meer anders gebruikt kunnen worden zoals het inmeten van een keuken.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:21:
Als je vraag meer bedoelt is als check of het ook met "custom" producten kan, ja. Wettelijk gezien wordt het pas custom als er met de hand iets aangepast wordt. Gekozen standaardproducten samenvoegen tot een eindresultaat (onderdelen+assemblage) valt daar niet onder.
Even voor de helderheid: de assemblage zelf is natuurlijk geen fysiek product maar een al geleverde dienst, dus dat valt natuurlijk überhaupt niet onder retourrecht.

Volgens de blog van Arnoud Engelfried lijkt een geassembleerde PC wel onder retourrecht te vallen: de ACM vindt in ieder geval wel, Arnoud vindt de redenering een beetje wazig en geeft zelf geen harde conclusies. En je kan nog vraagtekens zetten bij kosten vanwege waardevermindering. Voor zover ik weet is het nog nooit voor een rechter gekomen dus tot die tijd is het een beetje gissen, maar het lijkt er dus op dat retourrecht wel geldt. Let wel, retourkosten zijn dan voor jezelf, en het risico bij een retourzending mogelijk ook (afhankelijk van wat de winkel hierover aangeeft).

Maar in jouw specifieke geval kun je natuurlijk ook gebruik maken van je recht op een conform product. De kast moet worden uitgedeukt of vervangen, de koeler moet uiteraard vast en als ze een stille koeler beloven moeten ze die erop zetten. Kosten en risico voor het opsturen/vervangen is dan voor hun. Wel moet je ze dan ook een kans geven om het daadwerkelijk op te lossen.

Of je ook mag annuleren omdat ze nog geen conform product hebben geleverd, geen idee. Dat zou nog een interessante optie zijn.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GotyaaaYt
Ja precies. ik ga ze morgen ff bellen en hou jullie dan op de hoogte. een pc is niet wat ik verwacht had, deels mijn eigen fout. hoop in iedergeval dat ik m terug kan sturen want ben er niet blij mee, of die nou word gerepareerd of niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb de naam van de webwinkel uit de TS en een aantal reacties gehaald. Deze mag achterwege blijven zolang die niet van belang is in de discussie.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Number10
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
bwerg schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:11:
Voor zover ik weet is het nog nooit voor een rechter gekomen
Voor de assemblage van een computer weet ik het niet (zie hieronder), maar over gemengde overeenkomsten zoals bij koop- en aannemingsovereenkomsten kan gebeuren bestaat wel jurisprudentie. Zie bijvoorbeeld dit arrest over de verjaringstermijn van een koop/aannemingsovereenkomst:

https://deeplink.rechtspr...d=ECLI:NL:GHSHE:2014:3542

Mijn vraag zou daarom zijn: betreft de assemblage van een computer geen aanneming van werk i.p.v. een overeenkomst van opdracht (dienst), zoals lijkt te worden verondersteld in het artikel van @Arnoud Engelfriet dat hierboven wordt genoemd en de reacties daarop? Er wordt bij de assemblage immers iets tot stand gebracht van stoffelijke aard.

Samenloop van consumentenkoop met aanneming van werk staat als uitvloeisel van de EU richtlijn genoemd in artikel 7:5 lid 4 BW en regelt dat de bepalingen voor beide overeenkomsten naast elkaar van toepassing zijn, maar de regelgeving voor consumentenkoop prevaleert boven aanneming van werk bij strijdigheid met elkaar.

Onder voorbehoud van (type)fouten. Handelen naar mijn reactie is voor eigen rekening en risico. Win zo nodig zelf (betaald) advies in bij een expert.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is de PC gekocht van basis PC aanbod, met paar opties of losse onderdelen en assemblage ?

1e:koop je gewoon een PC waar je uit een paar opties kunt kiezen.
Niet persoonlijk voor jou gebouwd, dus niet uitgesloten van wettelijke bedenktijd.
2e: losse onderdelen gekocht, en dienst assemblage erbij genomen.
Onderdelen zijn niet uitgesloten van wettelijke bedenktijd. Assemblage is een dienst, en dat valt niet onder wettelijke bedenktijd.
3e:Koop = koop, en je gekochte goed voldoet niet aan overeenkomst.
Verkoper moet dit herstellen. Deel van deuk vervangen, en geschikte koeler monteren. Of je dit wilt is aan jou.

2e optie kost je dus geld van assemblage, en kosten voor retour als dat niet gratis is beloofd/overeengekomen. Verder kan het zo zijn dat men kosten in mindering brengt van demontage.

1e: denk ik zelf dat het geval is hier.

Alleen speciaal voor jou gebouwde pc, met onderdelen die speciaal zijn ingekocht, glas van behuizing laten custom ingraveren etc. Kan zijn uitgesloten van wettelijke bedenktijd.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:49
Uszka schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
Systeem is defect dus RMA aanmelden. Beschadigde behuizing is al reden genoeg voor een RMA/DOA.

Sws nooit bij zo'n shop bestellen want moet je eens zien wat ze bij voedingen zeggen;

650 Watt Cooler Master

Deze 650W Cooler Master voeding heeft een 85% efficiëntie waardoor hij gelijk staat aan een 750W normale voeding zonder 80-plus-certificering. De voeding heeft niet alleen een enorm vermogen maar beschikt ook over diverse beveiligingen voor piekspanningen, kortsluiting etc. Deze voeding is in staat zware componenten stabiel en moeiteloos te voorzien van stroom

Die zit standaard in hun duurste gamebak met s2066 platform. Het is pricewatch: Cooler Master Elite V3 230V 600W. Te triest voor woorden, zo'n slechte voeding in zo'n systeem.
Wat nog niet alles is. Want de SKU en specs komen overeen met pricewatch: Cooler Master MWE 650 White 230V - V2
Maar bij uitvoering staat weer de Elite v3...

Maar een deuk hoort niet. Dus RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotyaaaYt
ik heb m in elkaar laten zetten. dus de onderdelen gekozen uit hun menu en die hebben ze in elkaar gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27
Mijn mening is, dat je het ze eerst op moet laten lossen.
Een deuk in de kast moeten ze regelen (waarschijnlijk vervangen voor een andere).
Koeler kunnen ze opnieuw monteren. En goed testen of er niets stuk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou echt 100.000km afstand van deze shop houden. Als ze zulke brol (welke voeding is het nu eigenlijk) met zulke flauwe kul aansmeren, neem ik ze al niet meer serieus.

Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt doen met je PC, maar vaak is het beter om zelf iets samen te stellen en bij Azerty oid te laten assembleren. Dit soort shops verkopen vaak dikke brol voor veel te hoge prijzen. Als je zelf componenten uitkiest, kun je een beetje op de prijs en de kwaliteit letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
Wat jammer dat er dit soort bedrijven zijn. Hoop dat het wordt opgelost TS. En misschien beste zelf in elkaar schroeven is zo moeilijk niet meer vandaag de dag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

hoi1234 schreef op maandag 30 november 2020 @ 00:07:
Ik zou echt 100.000km afstand van deze shop houden. Als ze zulke brol (welke voeding is het nu eigenlijk) met zulke flauwe kul aansmeren, neem ik ze al niet meer serieus.
Het is ook weer wat om ze nu helemaal af te gaan kraken op basis van een reclametekstje bij een enkel product (ook al is dat specfiek bij dat product wel terecht). Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat ze ook daadwerkelijk niet kunnen assembleren of slechte service leveren. Met een beetje pech is de schade gebeurd tijdens transport, dan blijft alleen de koeler over die niet zo stil is als beloofd. Dat kan je bij een goede webshop ook wel een keer overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
bwerg schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:53:
[...]

Het is ook weer wat om ze nu helemaal af te gaan kraken op basis van een reclametekstje bij een enkel product (ook al is dat specfiek bij dat product wel terecht). Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat ze ook daadwerkelijk niet kunnen assembleren of slechte service leveren. Met een beetje pech is de schade gebeurd tijdens transport, dan blijft alleen de koeler over die niet zo stil is als beloofd. Dat kan je bij een goede webshop ook wel een keer overkomen.
Het gaat mij er om dat een leek een "dikke gaming pc" denkt te kopen, allerlei beloftes krijgt en vervolgens eigenlijk een verschrikkelijk dure en matige PC krijgt. Je kunt veel beter zelf iets bouwen. Dan weet je zeker dat je goed spul krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
bwerg schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:53:
[...]

Er is een verschil tussen reclame tekst en desinformatie/fakenews, Want wat ze roepen over die voeding slaat kant nog wat. En ELKE computer winkel behoort dit te weten. zeker als je het op je website zet.

En waar geeft hij aan dat ze niet kunnen assembleren? of slechte service verlenen. hij zegt alleen dat de prijzen vaak hoger zijn. en specs gewoon niet in balans waar ze voor bedoelt zijn. en dat je dus beter alles los kan bestellen en laten assembleren.

Want een 200 euro CPU en een 300!! euro mobo. in een Game PC van 1200 euro met een GTX 1660.
En geen SSD, en dan nog roepen De NVIDIA GTX 1660 Compact is het kleine broertje van de iets krachtigere 1660 Ti. Met 6 GDDR5 werkgeheugen speel je de nieuwste games zonder haperingen op hoge resoluties, zelfs op 4K.

Sorry maar een gtx 1660 is niet gemaakt voor 4k haperingloos gaming.
Doe die 200 euro die je bespaart stoppen in een GPU zodat je een rtx 2070 en je hebt een VEEL beter gebalanceerd systeem. Maar daar gaat het altijd mis. de misbalance bij pre/semi pre-build systeem.
En dan kan je TS en andere beter advies geven om het zelf te doen dan wel te laten doen. als een semi pre-build systeem nemen.

En ja zulk soort bedrijven kunnen we in de wereld beter kwijt dan rijk zijn. hoe vervelend het ook is voor de mensen die er werken en kopen.

Dat noem ik gewoon inderdaad troep verkopen. Doe er een 100 euro mobo in en stop 200 euro bij je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Hoe zouden ze trouwens reageren als je echt 750W vermogen vraagt van deze voeding en deze kapot gaat? Ze hebben aangegeven dat de voeding dat aankan, dus zou deze niet kapot moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

hoi1234 schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:38:
Je kunt veel beter zelf iets bouwen. Dan weet je zeker dat je goed spul krijgt.
loki504 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
En waar geeft hij aan dat ze niet kunnen assembleren? of slechte service verlenen.
En dat is dus off-topic.

De vraag was wat de TS kan met de beschadigingen en of dingen wel of niet retour kunnen. Gaat er meteen een dozijn tweakers weer de prijzen op die hele webshop reviewen en daar verhalen over schrijven. Amusant en interessant maar niet echt relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
bwerg schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:17:
[...]

[...]

En dat is dus off-topic.

De vraag was wat de TS kan met de beschadigingen en of dingen wel of niet retour kunnen. Gaat er meteen een dozijn tweakers weer de prijzen op die hele webshop reviewen en daar verhalen over schrijven. Amusant en interessant maar niet echt relevant.
En jou verhaal is net zogoed off-topic. als je echt zo meeleeft met TS had je een Topic report aangemaakt en inhoudelijk op TS ingegaan.

tevens zijn uitingen over producten die niet waar zijn misleidend. en kan de overeenkomst op die basis vernietigt worden.

https://www.consuwijzer.n...e-verkoop/wat-kan-ik-doen

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 30-11-2020 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
bwerg schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:17:
[...]

[...]

En dat is dus off-topic.

In zekere zin wel, maar ik neem aan dat @GotyaaaYt een andere computer gaat bestellen. Ik wil hem er alleen voor behoeden om dat nog een keer bij een dergelijke zaak te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zoals al (m.i. enigszins onduidelijk) aangegeven: Wettelijk gezien heb je gewoon je herroepingsrecht. Het betreft geen maatwerk, er is namelijk geen drukwerk aangebracht en de onderdelen zijn niet aangepast aan jouw wensen. Het is een combinatie van standaardproducten, met installatie als extra dienst.

Die dienst is volledig geleverd, dus die hoef je niet terug te verwachten. De producten zelf mag je gewoon retour sturen. Let wel dat de kans groot is dat ze hun best gaan doen om te zeggen dat jij het kapot gemaakt hebt, waarmee de producten niet meer 'als gelevered' terug zouden kunnen. Uiteraard onzin, maar dat is vrij standaard bij dit soort bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Number10
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Oon schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:43:
Zoals al (m.i. enigszins onduidelijk) aangegeven: Wettelijk gezien heb je gewoon je herroepingsrecht.
Geen idee op wie je doelt met het eerste stuk van je zin, maar veel reacties in dit forum zijn eerlijk gezegd enkel stellingen zonder onderbouwing. ‘Je hebt recht op...’ is dus een goeie morele support voor een TS, maar daar heb je weinig aan als er discussie ontstaat.

Zo’n stelling is dus niet noodzakelijk verkeerd en kan ook interessante discussie opleveren met een verrassende uitkomst, maar bij een verweer door de verkoper heb je aan enkel een stelling weinig als je niet weet op welke grond je een rechtsgevolg inroept. En daarmee is het dus ook onduidelijk wie de stelplicht en bewijslast heeft van welk feit. Daarom noemde ik art. 7:5 lid 4 BW inclusief hyperlink naar het BW en een arrest dat daarmee samenhangt. In het weblog werd verwezen naar een online pagina van de ACM, maar die verwijst ook niet naar een rechtsgrond dacht ik.
Het is een combinatie van standaardproducten, met installatie als extra dienst.
Zonder de details van de overeenkomst te kennen (waaronder de AV bijvoorbeeld) is het lastig om te weten hoe de overeenkomst(en) precies moet worden geduid, of het er een is of meerdere zijn en of de TS een consument is (op grond van het verhaal vernoed ik van wel). Ik begrijp dat het een samenstelling betreft van allerlei losse onderdelen tot een compleet nieuw geheel, en dus valt die werkwijze m.i. beter te classificeren als aanneming van werk, waarna art. 7:5 lid 4 BW weinig ruimte laat voor de status wat betreft ontbinding in het kader van EU herroeping. Wellicht is er ook sprake van zaaksvorming, maar daarover kun je bij een samengestelde computer wellicht discussieren.

Een ‘dienst’ is in het algemeen taalgebruik misschien een synoniem voor assemblage, maar een dienst is het resultaat van een overeenkomst van opdracht. Het draait bij diensten vaak om een inspanningsverplichting, maar bij aanneming van werk meestal om een resultaatverplichting. Bij een dienst komt dus geen ‘stoffelijk product’ oftewel iets tastbaars tot stand en bij aanneming van werk wel. Dat laatste kan ook een aanpassing zijn van een bestaand product zoals bij het stomen van kleren en is dus (wellicht verrassend) volgens de wetgever (pagina 10) geen dienst maar aanneming van werk, hoewel er op die pagina ook wordt genoemd dat er...
(...) inzake de aansprakelijkheid voor diensten raakvlakken denkbaar zijn in de sfeer van reparatieovereenkomsten met betrekking tot privé-zaken (...)
Het vervoer van de samengestelde computer door een derde bijvoorbeeld is dus een dienst; het samenstellen van een computer tegen een vergoeding lijkt mij op grond van art. 7:750 lid 1 BW aanneming van werk (maar ik laat me graag onderbouwd corrigeren als ik er naast zou zitten):
1 Aanneming van werk is de overeenkomst waarbij de ene partij, de aannemer, zich jegens de andere partij, de opdrachtgever, verbindt om buiten dienstbetrekking een werk van stoffelijke aard tot stand te brengen en op te leveren, tegen een door de opdrachtgever te betalen prijs in geld

Onder voorbehoud van (type)fouten. Handelen naar mijn reactie is voor eigen rekening en risico. Win zo nodig zelf (betaald) advies in bij een expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

loki504 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:29:
tevens zijn uitingen over producten die niet waar zijn misleidend. en kan de overeenkomst op die basis vernietigt worden.
Het enige wat de TS misleid had is de koeler die fluisterstil zou moeten zijn en dat niet blijkt te zijn, daar ga je echt geen overeenkomst op vernietigen.

Als je dacht dat de TS die voeding had gekocht waar een hele discussie over onstond, dat blijkt nergens uit. En daarom is zo'n off-topic reactie niet zinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
bwerg schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:55:
[...]

Het enige wat de TS misleid had is de koeler die fluisterstil zou moeten zijn en dat niet blijkt te zijn, daar ga je echt geen overeenkomst op vernietigen.

Als je dacht dat de TS die voeding had gekocht waar een hele discussie over onstond, dat blijkt nergens uit. En daarom is zo'n off-topic reactie niet zinnig.
Het is natuurlijk en de misleidende voeding info. En de misleidende koeler info en de misleidende GPU info. En dat alles bij elkaar kan er prima voor zorgen dat TS een totaal andere PC voor ogen.

Maar goed als nog is het zover ik weet een pre build systeem die je met een drop down menu aan kan passen geen maat werk.

En volgens de website kan je ook binnen 30 dagen gewoon terug sturen.

Vraag mij eigenlijk af of hij uberhaupt contact heeft gehad met de verkoper.

[ Voor 8% gewijzigd door loki504 op 30-11-2020 21:22 ]

Pagina: 1