USB 3.1 Gen2 Key B - wat er mee te doen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Hallo, op mijn moederbord zit een hele mooie USB 3.1 Gen2 Key B poort. Zo eentje - Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flFEog6alFoV4DqW2tdSgFfTKLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mOBWFNyZ68pA0nyRo3er4dnq.jpg?f=fotoalbum_large

Nou heb ik rond gekeken in de PW en op Google om te zien wat ik er zoal op kan aansluiten. Daar kwam bar weinig spannends uit.
pricewatch: Delock 85327
pricewatch: Akasa AK-CBUB38-40BK Zwart

En meer USB-hub-gerelateerd spul. Is dat het enige waar deze poort voor gebruikt kan worden - om meer USB poorten te faciliteren (al dan niet direct)? Ik hoor graag van jullie.

Team anti-scalp - wauw..

Beste antwoord (via 5pë©ïàál_Tèkén op 29-11-2020 18:01)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:03:

En meer USB-hub-gerelateerd spul. Is dat het enige waar deze poort voor gebruikt kan worden - om meer USB poorten te faciliteren (al dan niet direct)?
Het is een USB-C frontheader waarop je de USB-C van een behuizing aansluit. De be quiet Pure Base 500DX bijvoorbeeld heeft zo'n aansluiting. Zover ik weet zijn er nog geen andere toepassingen voor dan data overdracht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heeft je kast een zelfde aansluiting van buiten ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
@Hackus neen

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Nu online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:03:

En meer USB-hub-gerelateerd spul. Is dat het enige waar deze poort voor gebruikt kan worden - om meer USB poorten te faciliteren (al dan niet direct)?
Het is een USB-C frontheader waarop je de USB-C van een behuizing aansluit. De be quiet Pure Base 500DX bijvoorbeeld heeft zo'n aansluiting. Zover ik weet zijn er nog geen andere toepassingen voor dan data overdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Thx @Uszka. Ik hoopte dat er wat meer toepassingen voor waren zoals bij gewone USB 3.0 poorten. Daar kunnen externe video/geluidskaarten aan hangen en weet ik wat allemaal. Weer wat geleerd. :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Nu online
Dat kan aan een USB-C poort ook alleen niet aan een USB-C header.
Pagina: 1