Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al zegt wil ik een nieuwe pc gaan kopen om te gamen op 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
in principe was het de bedoeling om rond de € 1300,- uit te komen. Lijkt weinig maar ik neem mijn videokaart mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik neem mijn videokaart mee uit mijn huidige systeem. De Asus Turbo GeForce RTX 2060 Super 8GB Evo. Standaard SSD schijfje van Samsung 1tb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval een mijn oude SSD van Samsung meenemen. En ook de “oude” hardeschijf inzetten voor data opslag.
Ik wil graag een witte voeding inverband met de looks in de kast (de witte kabels).
Zelf dacht ik aan onderstaande, let op is inderdaad over de 1300 euro heen, maar de videokaart heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur behalve de systeemkast zelf. Deze is lekker stil en vind persoonlijk een mooi uiterlijk. Lekker veel ruimte om de kabels goed weg te werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt speciale eisen. Ben gewoon benieuwd wat andere van deze built vinden en eventueel tips hebben. Bijvoorbeeld het moederbord de MSI Tomahawk, geheugen en de voeding.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zoals aangegeven hoop ik dat jullie tips hebben over bijvoorbeeld voeding, moederbord, geheugen en processor koeler. Het is de bedoeling dat de computer langere tijd mee gaat. Misschien in de toekomst upgrade zoals nieuwe videkaart.
Is het misschien beter om de CPU te laten koelen door bijvoorbeeld de Corsair Hydro H100i?
Hoop op een reactie en alvast bedankt voor de tips!
Zoals de titel al zegt wil ik een nieuwe pc gaan kopen om te gamen op 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
in principe was het de bedoeling om rond de € 1300,- uit te komen. Lijkt weinig maar ik neem mijn videokaart mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik neem mijn videokaart mee uit mijn huidige systeem. De Asus Turbo GeForce RTX 2060 Super 8GB Evo. Standaard SSD schijfje van Samsung 1tb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval een mijn oude SSD van Samsung meenemen. En ook de “oude” hardeschijf inzetten voor data opslag.
Ik wil graag een witte voeding inverband met de looks in de kast (de witte kabels).
Zelf dacht ik aan onderstaande, let op is inderdaad over de 1300 euro heen, maar de videokaart heb ik al.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 543,29 | € 543,29 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
1 | Videokaarten | Asus Turbo GeForce RTX 2060 Super 8GB Evo | € 495,37 | € 495,37 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 89,22 | € 89,22 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Tempered Glass Clear Tint Zwart/Wit | € 149,89 | € 149,89 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair 32GB, DDR4, 3600MHz | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Wit | € 130,50 | € 130,50 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.727,26 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur behalve de systeemkast zelf. Deze is lekker stil en vind persoonlijk een mooi uiterlijk. Lekker veel ruimte om de kabels goed weg te werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt speciale eisen. Ben gewoon benieuwd wat andere van deze built vinden en eventueel tips hebben. Bijvoorbeeld het moederbord de MSI Tomahawk, geheugen en de voeding.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zoals aangegeven hoop ik dat jullie tips hebben over bijvoorbeeld voeding, moederbord, geheugen en processor koeler. Het is de bedoeling dat de computer langere tijd mee gaat. Misschien in de toekomst upgrade zoals nieuwe videkaart.
Is het misschien beter om de CPU te laten koelen door bijvoorbeeld de Corsair Hydro H100i?
Hoop op een reactie en alvast bedankt voor de tips!