die ander is ook uitgebracht onder qware en nog een vrachtje andere merken...
Ervaring van EEN user... knoppen heel snel volledig lam
Is hier nog geen 3 weken geleden voorbij gekomen.....
[topic=191887]
Ervaring van EEN user... knoppen heel snel volledig lam
Is hier nog geen 3 weken geleden voorbij gekomen.....
[topic=191887]
Op donderdag 26 juli 2001 10:15 schreef bwe het volgende:
ik heb de Qware versie van die muis, gekocht bij kijkshop voor 70 piek. (was in december afgelopen jaar) verleden maand ging die quare dus zwaar lopen kutten, knoppen waren niet goed meer...ik terug naar kijkshop voor garantie..'hij wordt gerepareerd' zei die muts..'he? microswitches gaan repareren? werkt batman soms bij jullie?' DACHT ik, zo'n grote bek heb ik nou ook weer niet...
MEER DAN EEN MAAND LATER! kreeg ik telefoon dat 'ie klaar was, en ja hoor, een hele nieuwe!
oftewel, kutmuis en bewaar je garantiebewijs.
ik vind die blauwe logitech optical veeel beter! maar ja, kost een meier..
Verwijderd
Ik heb beide en NEE ze lijken helemaal niet op elkaar!!! De Ms heeft aan de linker kant 2 knoppen en de Typhoon heeft er één Links en één Rechts.
Tja, het uiterlijk van de Quare mouse (toch) is erg gejat van die van Microsoft, maar toch vind ik die Microsoft IntelliMouse Explorer het mooist.
* zork heeft er zelf ook eentje.
* zork heeft er zelf ook eentje.
Verwijderd
Waarom zou je gierig doen voor een muis. Wat gebruik je het meest van je computer??? je muis natuurlijk. Ik begrijp echt niet dat die mensen een muis van 10 piek halen. Ikzelf heb en een logitech optical muis ( ja die mooie) en een razer boomslan 2000 en een cordless logitech muis + keyboard dus voor elke toepassing heb ik mijn muis klaar.
idd, gejat van M$. Maar als hij goedkoper en net zo lekker in de hand ligt als de M$ dan maakt het niet uit.
Die Qware is ligt naar mijn smaak NIET lekker in de hand. Als je de muis optilt, dan moet je echt knijpen om te voorkomen dat hij uit je hand valt. Dat heeft de MS dus niet. Mare Waarom 70 pieken voor een Qware/BTC neerleggen, terwijl je voor 65,00 al een logitech optical hebt?
edit:
BTW de MS muis is minder geschikt voor lefty's, dus voor die gasten valt hij een beetje buiten de keuzelijst
BTW de MS muis is minder geschikt voor lefty's, dus voor die gasten valt hij een beetje buiten de keuzelijst
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ho ho ho.Op zondag 12 augustus 2001 16:17 schreef DarIPP het volgende:
Waarom zou je gierig doen voor een muis. Wat gebruik je het meest van je computer??? je muis natuurlijk. Ik begrijp echt niet dat die mensen een muis van 10 piek halen.
...
Ik muis nog steeds met m'n seriele 10-pieks muis uit 1995. Een fijnere moet ik nog vinden.
Siditamentis astuentis pactum.
Ik heb nog een muis uit mijn XT tijd, maar natuurlijk gebruik ik die niet meer.Op zondag 12 augustus 2001 18:29 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Ho ho ho.
Ik muis nog steeds met m'n seriele 10-pieks muis uit 1995. Een fijnere moet ik nog vinden.
Een fijnere muis? Nou eentje met een scrollwheel bijvoorbeeld?
Verder geloof ik er geen snars van, dat je in 1995 een seriele muis voor een tientje kon scoren. Toenertijd waren die dingen een stukje duurder... Dus een beetje BS
Heal the internet ...
kvind 't design nie mooi, kvind logitech optical altijd nog mooie muis (die mouseman wheel) ligt lekker in de hand enzow, deze lijke me nie echt lekker in de hand liggen
ik zou toch voor die BTC kiezen.......ziet er wat kleiner uit in de shot van achter......want die MS die ligt hendig verrot in je hand.....superhoog lig je dan met je hand..........de gewone Intellimouse is dan nog t relaxt, die heb ik daarom dus ook
PIII 800@804 Mhz
Probeer die BTC dan eens op te pakken tijdens een potje UT. Dat is niet fijn, geloof mij nou maar.Op zondag 12 augustus 2001 19:23 schreef ViperGTS het volgende:
ik zou toch voor die BTC kiezen.......ziet er wat kleiner uit in de shot van achter......want die MS die ligt hendig verrot in je hand.....superhoog lig je dan met je hand..........de gewone Intellimouse is dan nog t relaxt, die heb ik daarom dus ook
Maar zoals eerder opgemerkt. Wat is er mis met de Logitech opticals? Zeer ergonomisch, redelijk geprijst (goedkoper dan deze twee muizen) en ook voor lefty's geschikt.
(nee ik heb geen aandelen Logitech
Heal the internet ...
Ik heb zelf 'n Dexxa Optical hier.
Ziet eruit als de rechter muis.
Is gewoon dezelfde muis inderdaad, probeer maar met de Microsoft-software, werkt allemaal perfect
.
Is gewoon dezelfde muis inderdaad, probeer maar met de Microsoft-software, werkt allemaal perfect
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Dexxa = Logitech, kijk er maar eens in, had een usb muisje en daar stond gewoon Logitech in.. ook heeft Dexxa zelfde soort type aanduidingen.,, tis cheape dochteronderneming met goed spul.Op zondag 12 augustus 2001 20:49 schreef Tony Vroon het volgende:
Is gewoon dezelfde muis inderdaad, probeer maar met de Microsoft-software, werkt allemaal perfect.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Die heb ik ookOp zondag 12 augustus 2001 20:49 schreef Tony Vroon het volgende:
Is gewoon dezelfde muis inderdaad, probeer maar met de Microsoft-software, werkt allemaal perfect.
Alleen de linkerknop wil nog wel eens irritant doen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1