Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (voorlopig 1080P 144hz). Beetje 3d modelleren, maar niks complex. Ik wil dat mn PC weer een paar jaar mee kan en dat ik ook een tijd geen problemen heb met gamen op medium settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een voeding en GPU die meegaan, de rest moet als het even kan onder de €1000 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding Corsair CX550
GPU Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G (wil ik over een jaar of 2 wel upgraden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de 1TB M.2 SSD al gekocht omdat ik die sowieso wil hebben, en ik wil de Ryzen 5 5600(x) gebruiken om weer even vooruit te kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de NR200 gekozen ivm formaat, looks en prijs. Ik hoop dat met de Scythe fuma 2 de pc stil genoeg is om naast mij te hebben staan.
Ga je overklokken?
CPU een beetje, RAM misschien later, als dit setje het toelaat en GPU waarschijnlijk ook een beetje.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral graag weten of ik ergens een domme keuze heb gemaakt. Is er een veel betere keuze voor een component? Wat zouden jullie anders doen? Waar ga ik spijt van krijgen?
(Ik heb een 3D printer en cooler master heeft bestanden voor een zelf te printen mount, waardoor mijn huidige psu gewoon zou moeten passen met de NR200)
Huidige lijstje:
Gamen (voorlopig 1080P 144hz). Beetje 3d modelleren, maar niks complex. Ik wil dat mn PC weer een paar jaar mee kan en dat ik ook een tijd geen problemen heb met gamen op medium settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een voeding en GPU die meegaan, de rest moet als het even kan onder de €1000 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding Corsair CX550
GPU Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G (wil ik over een jaar of 2 wel upgraden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de 1TB M.2 SSD al gekocht omdat ik die sowieso wil hebben, en ik wil de Ryzen 5 5600(x) gebruiken om weer even vooruit te kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de NR200 gekozen ivm formaat, looks en prijs. Ik hoop dat met de Scythe fuma 2 de pc stil genoeg is om naast mij te hebben staan.
Ga je overklokken?
CPU een beetje, RAM misschien later, als dit setje het toelaat en GPU waarschijnlijk ook een beetje.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral graag weten of ik ergens een domme keuze heb gemaakt. Is er een veel betere keuze voor een component? Wat zouden jullie anders doen? Waar ga ik spijt van krijgen?
(Ik heb een 3D printer en cooler master heeft bestanden voor een zelf te printen mount, waardoor mijn huidige psu gewoon zou moeten passen met de NR200)
Huidige lijstje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 394,31 | € 394,31 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550I PRO AX | € 163,90 | € 163,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550 | € 70,16 | € 70,16 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 963,27 | ||