WAAAAAA HEBBUUUUHHHH, wel cool die geintregeerde K6
cool! waar heb je dat vandaan? is er ook meer info? (prijs!)
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
joh
nee ik ben gek
maar ik wil wel weten wat dit monstertje gaat kosten
nee ik ben gek
maar ik wil wel weten wat dit monstertje gaat kosten
dat is de chipset. en dit bordje is helaas al weer door msi gecancled ivm geen goede compatible van amd 760mp northbridge en via's southbridge. had een leuk mobo kunnen worden. prijs was geschat op $200 dacht ik
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ik weet wel dat dat de chipset is. ik had er toch smily's enzo bijgezet?Op zondag 12 augustus 2001 14:28 schreef cosmoOo het volgende:
dat is de chipset. en dit bordje is helaas al weer door msi gecancled ivm geen goede compatible van amd 760mp northbridge en via's southbridge. had een leuk mobo kunnen worden. prijs was geschat op $200 dacht ik
maarre, ik had ergens gelezen dat het gebruik van via's southbridge maar een kleine kosten besparing is. het onderdeel wat de kosten echt opdrijft is de northbrdge, omdat die iets van bijna 1000 lijntjes had ofzo. het is ook een 6-layer bordje.
ik hoop trouwens wel dat er nog een goedkope dual athlon bord op de markt komt. ik ben eigenlijk we aan wat nieuws toe...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Ja, ik had de pic als nieuws gepost, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan had. 
Hij komt met maar 2 dimm-slots, ipv 4!
HIJ KOMT DUS WEL!!!!!!!!
Hij komt met maar 2 dimm-slots, ipv 4!
HIJ KOMT DUS WEL!!!!!!!!
Inderdaad, hij komt niet, ik geloof dat niemand hiero www.tweakers.net leest (met uitzondering van cosmoOo.Op zondag 12 augustus 2001 14:28 schreef cosmoOo het volgende:
Zie: MSI stopt ontwikkeling K7D Master
20*350ZO45°
Verwijderd
Ach , ik ben sinds m'n slechte ervaringen dermee (zowat elke K7T Turbo RAID ging van geen kloten) niet echt meer voorstander van MSI , ook moet ek niet meer van Asus A7V reeks hebben (datacorruptie) . Vanaf nu koopt /me enkel nog Epox
Die plaatjes zweven al maanden over het net. Tyan komt heel binnenkort met de Tiger K7: een dual AMD zonder SCSI, NIC's etc. én met een normale 20pins ATX power aansluiting, dat scheelt weer een dure 400+ piek voeding
Die is dus wel voorzien van een AMD 'southbridge'. Er zal wel registered DDR op moeten, maar da's bij Crucial ook maar 110 piek ex btw en verzendkosten per 256MB (slechts 6% duurder als gewoon unbuffered ram). Zeg dat 512MB PC2100 je aan huis zo'n 300 gulden kost (1GB dus 600,-). Bordje van 900 piek en twee Athlon's 1400 à 410,- en je hebt voor zo'n 2,5 mille een supersnelle systeem upgrade met 1GB DDR ram en 2,8GHz rekenkracht
Ja, ik heb wel een idee wat er deze winter in m'n bak komt:
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
En dan moet je nog :Op zondag 12 augustus 2001 14:52 schreef abbadon het volgende:
Die plaatjes zweven al maanden over het net. Tyan komt heel binnenkort met de Tiger K7: een dual AMD zonder SCSI, NIC's etc. én met een normale 20pins ATX power aansluiting, dat scheelt weer een dure 400+ piek voedingDie is dus wel voorzien van een AMD 'southbridge'. Er zal wel registered DDR op moeten, maar da's bij Crucial ook maar 110 piek ex btw en verzendkosten per 256MB (slechts 6% duurder als gewoon unbuffered ram). Zeg dat 512MB PC2100 je aan huis zo'n 300 gulden kost (1GB dus 600,-). Bordje van 900 piek en twee Athlon's 1400 à 410,- en je hebt voor zo'n 2,5 mille een supersnelle systeem upgrade met 1GB DDR ram en 2,8GHz rekenkracht
Ja, ik heb wel een idee wat er deze winter in m'n bak komt:
[afbeelding]
- HD('s)
- Videokaart
- Geluidskaart
- Monitor
- Case
- Koeling
- Muis en toetsenbord
- Speakers
- Netwerkkaartje
En dan loopt het aardig op hoor.......
of iemand moet het zo voor elkaar krijgen dat het niet meer als F5000,- kost dan heb ik pas interesse........
joh... die dingen haal je toch gewoon allemaal uit je oude systeempje?Op zondag 12 augustus 2001 16:23 schreef Cartman! het volgende:
[..]
En dan moet je nog :
- HD('s)
- Videokaart
- Geluidskaart
- Monitor
- Case
- Koeling
- Muis en toetsenbord
- Speakers
- Netwerkkaartje
of iemand moet het zo voor elkaar krijgen dat het niet meer als F5000,- kost dan heb ik pas interesse........
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zei daarom ook systeem upgradeOp zondag 12 augustus 2001 16:23 schreef Cartman! het volgende:
[..]
En dan moet je nog :
- HD('s)
- Videokaart
- Geluidskaart
- Monitor
- Case
- Koeling
- Muis en toetsenbord
- Speakers
- Netwerkkaartje
Maar, goedkoop is anders. Wil eigenlijk tot max 2 mille gaan (maar laat het niet op een snip meer of minder afknappen). En ach, dan heb je ook wat (tegen die tijd Athlon4 1,5GHz). Wat denk je dat een P4 met 512MB of 1GB kost? Of een Dual P3 1GHz met zoveel ram?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1