2 HP laptops

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 15:11
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een laptop. Ik weet dat er normaal wat vragen ingevuld moeten worden voor je een topic ‘mag’ openen. Echter weet ik bijna al welke ik wil..

https://tweakers.net/pricewatch/compare/1589954;1596142/

Ik ben deze 2 laptops tegengekomen die aan m’n eisen voldoen. De prijs van de 0800nd kan overigens lager, nu in de aanbieding voor 744 bij Media Markt.

Het enige verschil dat ik tegenkom is dat de 0018nd beschikt over WiFi 6 en 45 euro goedkoper is. Reviews zijn helaas echter niet te vinden over het product, over de 0800nd lees ik wel veel positieve dingen.

Mis ik iets tussen beide laptops of echt alleen de WiFi 6 en de prijs?

Aanvullende vraag: valt de verlichting van het toetsenbord uit te zetten?

Thanks alvast!

[ Voor 5% gewijzigd door MisterMarcFR op 29-11-2020 12:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je de specificaties naast elkaar legt, ook op de site van HP dan zie je dat wifi 6 en een beetje extra OMEN software de enige verschillen zijn tussen deze 2 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 15:11
sypie schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:34:
Als je de specificaties naast elkaar legt, ook op de site van HP dan zie je dat wifi 6 en een beetje extra OMEN software de enige verschillen zijn tussen deze 2 modellen.
Daar heb ik ook gekeken inderdaad. Moet zeggen dat ik de HP assistent op m’n desktop erg prettig vind wat betreft updates.

Ontbreekt deze dus bij de a0018nd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het wordt niet genoemd op de productpagina. Dat kan natuurlijk ook een foutje zijn.