Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Ik zoek een?
Momenteel heb ik een Huawei P20 Lite welke goed bevalt, enige manco voor mij is dat de camera zeer matig is, dus ik ben nu opzoek naar een nieuw toestel waarbij de specs vergelijkbaar zijn (of beter) met de Huawei P20 Lite maar dan met een veel betere camera.

Voor het werk heb ik een Samsung Galaxy S10 en die camera is prima, alleen is dat toestel voor prive ver boven mijn eigen budget.

Wat is je budget?
Het budget voor een lostoestel is 250 euro, in combinatie met een abonnement is het 18,50 per maand (3GB internet, 100min bellen/sms, 4G).

Wat heb je zelf al gevonden?
- pricewatch: Poco X3 NFC 64GB opslag Zwart
Dit lijkt een goede deal,

pricewatch: Poco X3 NFC 128GB opslag Zwart versie is nu 199 euro bij MediaMarkt > https://www.mediamarkt.nl...128-gb-grijs-1674554.html

Echter ben ik niet zo bekend met het OS, is dit gewoon vergelijkbaar met Android en krijgen ze ook (vrij snel) de volgende Android versies?

- pricewatch: Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB opslag Grijs
Lijkt in dezelfde categorie te vallen als de Poco X3 NFC, waarom kiezen voor de Poco en neit voor de Redmi Note 8 Pro?

- pricewatch: Samsung Galaxy M21 Zwart
Heeft een OLED scherm maar lijkt op bijna alle andere punten wat minder dan de POCO X3 NFC.

- pricewatch: Realme 7 (6GB ram) Blauw
- pricewatch: Samsung Galaxy A51 Zwart

[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 29-11-2020 13:36 . Reden: Toevoegen van Xiaomi Redmi Note 8 Pro ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:38
Poco X3 is best veel waar voor zijn geld. Poco is een sub merk van Xiaomi en draaid eenzelfde versie van Android als Xiaomi, namelijk MIUI. Over het algemeen kun je 3-5 jaar beveiligingsupdates verwachten.

Realme komt uit dezelfde stal als Oppo met ColorOS als Android variant, echter Realme levert maar 2 jaar beveiligingsupdates.

Samsung A51, M31 en M21 zijn alledrie varianten met dezelfde processor. De M31 was afgelopen week in de aanbieding voor dezelfde prijs als de M21 maar met meer geheugen en opslag.

Overigens, je zou op je P20 nog kunnen kijken of er een Gcam implementatie is, dat kan je foto's enorm verbeteren en hoef je geen nieuwe telefoon.
https://huaweiadvices.com...huawei-and-honor-devices/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Gcam werkt zeer matig op een P20 Lite door allerlei beperkingen van de SOC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Het is uiteindelijk de Poco X3 128GB geworden voor 180 euro bij de MediaMarkt i.c.m. een Ben abonnement van 8 euro per maand. :)

Bedankt voor jullie reacties.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"