Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al zegt wil ik een PC samenstellen (future proof:)) om te kunnen gamen en viddeobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In principe was het maximum 2.000,- EUR maar met de huidige samenstelling zit ik er via Alternate zo een 85 EUR overheen (incl verzendkosten...) met onderstaande onderdelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel alleen een laptop, dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Volgens mij zijn dit zo een beetje de beste onderdelen van dit moment. Ik sta open voor suggesties, het is ook maar een eerste build voor mij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen prestaties (snelheid en kwaliteit)
Ga je overklokken?
Nog niet echt over nagedacht maar wellicht een klein beetje tweaken waar mogelijk.
Wat verwacht je van ons?[i]
Even krom gezegd is mijn budget 2000 Euro maar krijg ik de huidige lijst nog wel doorgedrukt bij de vrouw
.
Ik weet alleen niet of dit lijstje een juiste samenstelling is van componenten (voor zover ik heb gezien is alles wel compatibel) maar wellicht zijn bepaalde componenten juist net niet goed genoeg of bv overkill.
Alvast bedankt
Zoals de titel al zegt wil ik een PC samenstellen (future proof:)) om te kunnen gamen en viddeobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In principe was het maximum 2.000,- EUR maar met de huidige samenstelling zit ik er via Alternate zo een 85 EUR overheen (incl verzendkosten...) met onderstaande onderdelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel alleen een laptop, dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 543,29 | € 543,29 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 183,22 | € 183,22 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 966,79 | € 966,79 |
| 1 | Behuizingen | Silverstone Redline RL06 Pro Rood/Zwart + led fans + acrylic window | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 240 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Solid state drives | Gigabyte Aorus Gen4 SSD 1TB | € 168,90 | € 168,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.307,90 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Volgens mij zijn dit zo een beetje de beste onderdelen van dit moment. Ik sta open voor suggesties, het is ook maar een eerste build voor mij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen prestaties (snelheid en kwaliteit)
Ga je overklokken?
Nog niet echt over nagedacht maar wellicht een klein beetje tweaken waar mogelijk.
Wat verwacht je van ons?[i]
Even krom gezegd is mijn budget 2000 Euro maar krijg ik de huidige lijst nog wel doorgedrukt bij de vrouw
Ik weet alleen niet of dit lijstje een juiste samenstelling is van componenten (voor zover ik heb gezien is alles wel compatibel) maar wellicht zijn bepaalde componenten juist net niet goed genoeg of bv overkill.
Alvast bedankt