Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik had op mijn vorige phone galaxy s7 plotseling een menuutje welk verscheen als ik bv een foto van een recept wolde maken.
De afzonderlijke woorden kregen kadertjes en ik kon de tekst naar keuze selecteren voordat ik de foto nam.
Ik kon de tekst dan vervolgens opslaan als bv een notitie.
Op mijn nieuwe phone galaxy s20 zie ik deze optie niet verschijnen in de camera (het gebeurde automatisch).
Nu heb ik adobe, docs, google translate gedownload uit de playstore in de hoop dat een van deze apps die optie weer tevoorschijn zou brengen, maar helaas.
Weet iemand hoe ik deze functie weer terug kan krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer Google lens eens :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Heb je Bixby wel ingeschakeld? Als ik mij niet vergis zit die functionaliteit in de software van Bixby... gebruik je Bixby niet dan werkt het ook niet.

Maar anders wat @The Eagle zegt, Google Lens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Google lens doet dat inderdaad maar opent niet in mijn standaard camera (wel goed appje overigens) en Bixby zoekt alleen maar voorbeelden van vergelijkbare objecten en leest en herkent geen tekst (pdf)

[ Voor 40% gewijzigd door MatMich op 28-11-2020 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Office lens kun je ook nog proberen. Integreert ook met je onedrive als je die hebt.
En het open niet in je standaard camera zeg je. Dan open je de lens app toch eerst en opent die de camera voor je? Of je nou linksom of rechtsom gaat, maakt dat uit?

[ Voor 49% gewijzigd door The Eagle op 29-11-2020 11:05 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
MatMich schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:57:
Google lens doet dat inderdaad maar opent niet in mijn standaard camera (wel goed appje overigens) en Bixby zoekt alleen maar voorbeelden van vergelijkbare objecten en leest en herkent geen tekst (pdf)
Lijkt me geen onoverkomelijk probleem, want hoe vaak heb je dat nodig? Lens kan je ook gebruiken vanuit de Google app of Google assistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
The Eagle schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:04:
Office lens kun je ook nog proberen. Integreert ook met je onedrive als je die hebt.
En het open niet in je standaard camera zeg je. Dan open je de lens app toch eerst en opent die de camera voor je? Of je nou linksom of rechtsom gaat, maakt dat uit?
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk naar ik heb een sneltoets voir mijn camera (2x aan/uit) vanuit lock en dat is ook best wel handig.
En soms wil je gewoon weten waarom en hoe het anders werkt(e) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MatMich op 29-11-2020 12:21 ]

Pagina: 1