sygate+adsl,clients maar kwartier inetten :?

Pagina: 1
Acties:

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
ok we hebben hier een adsl abo van hccnet met een computer als server. Alles werkt, we kunnen inetten maar na een kwartier verliezen alle clients de verbinding met het internet. De server echter behoudt de verbinding prima. We kunnen daarna nog wel internetten op de server, maar niet meer op de clients. Die krijgen zo af en toe nog een stoot met data binnen maar daarna nokt tie ermee. We hebben nu ook winroute draaien maar die is amper goed in te stellen. Veel te lastig.

Bekend probleem met sygate :?

ps. We hebben ook ICS onder win98se geprobeerd, maar hiermee krijgen we het boeltje helemaal neit aan de gang......

wie o wie weet het antwoord :)

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

Demo versie?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik zou gewoon je ADSL modem tweaken, ben je meteen van al dat gezeur af :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• paulmadejong
Nee geen demo, heb hem wel van sygate gedownload maar heb een serial die ook werkt.

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 14:29 schreef paulmadejong het volgende:
Nee geen demo, heb hem wel van sygate gedownload maar heb een serial die ook werkt.
ho schat, we hebben gewoon de originele draaien, bronnen vermeldden we nooit.

Maar ehm, t lijkt erop dat sgate em eruit gooit. We hebben hier verschillende kaarten al getest, maar ook een andere hub heeft er al tussengehangen. Hardwarematig ist niet.....

• paulmadejong
weet iemand een nederlandse versie van dit tweaken. Is toch wat makkelijker dan engels nietwaar? Kan er btw iets foutgaan???

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 14:41 schreef paulmadejong het volgende:
weet iemand een nederlandse versie van dit tweaken. Is toch wat makkelijker dan engels nietwaar? Kan er btw iets foutgaan???
offtopic.....

laten we ons eerst even concentreren op sygate plz....is er iemand bekend hiermee?? Alhoewel het er nu op begint te lijken dat het alleen gebeurt als we zitten te gamen. We hebben nu al een halfuur ongestoord kunne inetten.

**tweaken is nog niet aan de orde, dan moeten we hier het hele netwerk omleggen.**

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Op de Syagte server is volgens mij in te stellen na hoeveel tijd de verbinding verbroken moet worden. Ik weet niet of dit ook zo is bij ADSL-verbindingen.

Check bij Configuration Auto Hang-up after .... Idle minutes.

• paulmadejong
die auto-hang up heb ik al op 1400 minutes gezet maar helaas het helpt niet.

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

al op 1400 minuten gezet....lijkt me genoeg, zal het dus niet meer zijn. toch bedankt, hebben mensen nog meer ideen?

Hij doet het dus vrijwel zeker alleen niet met spellen. Spellen vernaaien de verbinding na een tijdje, http schijbaar nog niet... :? :? :?

ik blijf het vaag vinden. Ik zit hier dus bij mn vriend. Thuis met kabel en bij andere mensen met kabel waar ik het heb geinstalled draait alles perfect

• paulmadejong
als we aan het http'en zijn gaat alles goed maar als we met zijn twee'en gaan cs'en gaat het fout. Het word maar vager!!!

MacBook Pro 14" 2021

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
sockets vol?

heb ik ook wel eens als ik veel open heb
en bv nog een portscan doe

dan kan ik ook niet meer internetten

• paulmadejong
hoe kan ik hier achter komen????
btw er komt binnenkort een usr router!!!

MacBook Pro 14" 2021

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Op zondag 12 augustus 2001 14:41 schreef paulmadejong het volgende:
http://adsltweak.iscool.nl

Heb inmiddels al 2 keer de conversie van home naar pro gedaan (en weer terug). Zonder enig probleem.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• paulmadejong
Op zondag 12 augustus 2001 16:29 schreef BlaTieBla het volgende:

Heb inmiddels al 2 keer de conversie van home naar pro gedaan (en weer terug). Zonder enig probleem.
Zoals ik al zei er komt een router deze week. Mijn ouders willen namelijk de garantie houden. :(
BTW weet iemand hoe ik die sockets kan controleren??????

MacBook Pro 14" 2021

• _zeus_
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2025

_zeus_

Gebruik je dhcp ? of stel jezelf je ip nr's in ?
Ik had er vroeger ook last van iets van 15 mins inetten en daarna niets meer.Server bleef het doen.
Ik heb toen de dhcp uitgezet en zelf alles ingesteld (ip's).Sindsdien doet Sygate het perfekt (al jaren).
Misschien dat dat je probleem oplost.

• paulmadejong
ik heb nu de dhcp uitgezet en ff zo'n clinetdisk aangemaakt. Tot nu toe heb ik nergens meer last van!! Bedankt allemaal!!!

MacBook Pro 14" 2021

Pagina: 1