Virussen? Scan ze hier!
Toch ontlokken beide reacties (de tweede was al bekend) toch minstens een glimlach. Omdat het draadje er toch wel een beetje naar is, zou ik het persoonlijk niet erg vinden als ze beiden niet lager dan 0 stranden.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Niet echt grappig, wel een glimlach...
Die vergelijking van PC's met auto's heb ik inderdaad *zucht* al wel eens eerder gezien...
Ik vind het eigenlijk grappiger dat de bazen van grote auto en software bedrijven deze grappen verzinnen en in press statements verkondigen
Die vergelijking van PC's met auto's heb ik inderdaad *zucht* al wel eens eerder gezien...
Ik vind het eigenlijk grappiger dat de bazen van grote auto en software bedrijven deze grappen verzinnen en in press statements verkondigen
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
code:
1
2
3
4
5
6
| Beoordelingen: +1, 0: Overgewaardeerd, -1: Flamebait, 0: Dubbelpost, -1: Troll, +0.80: Behulpzaam, -0.67: Troll, +0.57: Grappig, +0.50: Ondergewaardeerd, +0.44: Grappig, +0.40: Grappig, -0.36: Flamebait, +0.33: Behulpzaam, -0.31: Troll, -0.29: Troll, +0.27: Grappig, -0.25: Off-topic, +0.24: Grappig, +0.22: Grappig, -0.21: Overgewaardeerd, -0.16: Troll, +0.15: Grappig, Totaal: 0.67 / 22x |
Je moet wel met een heel grote schaaf komen om dit te fixen
Wil de Powermod dan nu opstaan?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
/me ziet nu in zijn gedachten de MoLiCe één voor één opstaan om de kijker in de war te brengen, maar dan gebeurt er iets bijzonders: ze gaan allemaal weer zitten...Wil de Powermod dan nu opstaan?
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Dat lijkt wel op dat spelletje van vroeger, "wie van de drie", hmmm, er blijft niemand staan, het wordt dus tijd dat ons jury-lid (/me ) de enige echte /me aanwijst...Op maandag 13 augustus 2001 09:24 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
/me ziet nu in zijn gedachten de MoLiCe één voor één opstaan om de kijker in de war te brengen, maar dan gebeurt er iets bijzonders: ze gaan allemaal weer zitten...
De eerste vind ik toch wel grappig 
Die 2e is al heel oud en allang niet leuk meer.
Die 2e is al heel oud en allang niet leuk meer.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1