Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:58
Info over de aanbieding:
SteveWoz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:43:
pricewatch: Microsoft Office 365 Family
Waar:amazon.de
Categorie:Office/cloud-opslag
Normale prijs:Zie prijswatch link
Black Friday prijs:€ 52,14

Mooie prijs, je komt uit op 4,35 per maand. Je kunt tot 3 jaar vooruit toevoegen aan je account. Let op: code komt in een fysieke box, digitale code per email is duurder! prijs is nu gelijkgetrokken

edit: linkje: https://www.amazon.de/dp/B086Q8LM5T/
En de posts over deze aanbieding in het Black Friday-topic:
Black Friday / Cyber Monday 2020 (27 & 30 november)

Bij het maken van dit topic is de prijs alweer gestegen naar effectief ongeveer €65,- op zowel Amazon.de als Amazon.nl

Ik heb 3 jaar gekocht en heb ze daarnet ontvangen. De verpakking is in het Duits, maar het product zelf (de office applicaties lokaal en online) kun je instellen op welke taal je maar wil.

Ik heb 1 code alvast geactiveerd en die gaat dus direct werken helaas, terwijl ik nog anderhalve maand tegoed heb van m'n huidige Office 365 Home abonnement. Daarnaast zie ik de 25-karakter-productcode niet terug op m'n Microsoft-account. Daar ga ik maandag maar eens over bellen.

Dus... activeer je productcode pas wanneer je huidige abonnement is verlopen.

Edit: Het kan zijn dat je op je Microsoft-account überhaupt niet kunt zien met welke productcode en wanneer het abonnement is geäctiveerd en/of verloopt, dus ik heb voor de zekerheid de datum van activatie maar genoteerd:

Manage your Microsoft 365 subscription purchased through a third party

Edit 2: Ik wacht dus nog even voordat ik de 2 andere productcodes activeer ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Joep op 28-11-2020 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:29

Radjesh

hoi

Ik heb deze ook gekocht, enkel nog niet geactiveerd. Stom dat ie je maanden die je nog hebt staan niet automatisch meeneemt.

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Laatst online: 17-07 22:34
Ik heb er ook drie gekocht om ze te stapelen.
Begrijp dat jij er al gebruik van maakt.
Vraagje, kun je ook je eigen domeinnaam er aan koppelen en daarmee je eigen e-mailadressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
tering-jantje schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:01:
Ik heb er ook drie gekocht om ze te stapelen.
Begrijp dat jij er al gebruik van maakt.
Vraagje, kun je ook je eigen domeinnaam er aan koppelen en daarmee je eigen e-mailadressen?
Nee, het is alleen Office365 en geen exchange. Mail en website zul je ergens anders moeten hosten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
tering-jantje schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:01:
Dat kan, maar dan alleen via GoDaddy als registrar.
Een persoonlijk e-mailadres in Microsoft 365 krijgen - Outlook:
Ik heb al een domein dat is geregistreerd bij een andere provider dan GoDaddy. Kan ik een persoonlijke e-mailadres in Outlook.com instellen?
Op dit moment ondersteunen we alleen verbonden domeinen die door GoDaddy worden beheerd met Outlook.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joep
  • Laatst online: 15:58
Zoals ik al dacht kun je de productcode die je geactiveerd hebt niet terugzien op je Microsoft-account, maar een kerel van Microsoft liet me wel zien dat de datum waarop het abonnement verloopt toch met exact een jaar is verlengd, dus het wordt wel degelijk geregistreerd. Mocht je al een abonnement hebben lopen bij Microsoft, dan wordt de datum van de volgende automatische incasso een jaar de toekomst ingezet, dus die hoef je niet zelf te corrigeren. Toppie dus!

Edit: Nog meer leesvoer dat dit bevestigt:

Using product keys with Office - Office Support

Edit 2: Fucking finally :z :

https://account.microsoft.com/billing/orders/

[ Voor 24% gewijzigd door Joep op 30-11-2020 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 18:03
JaDatIsPeter schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:54:
[...]

Dat kan, maar dan alleen via GoDaddy als registrar.

[...]
Ik vond het volgende op reddit
https://www.reddit.com/r/..._with_outlook_and_office/

Volgens de comments lijkt het (redelijk recent) nog te werken, maar ik heb het zelf nog niet kunnen proberen. Dit zou het wel meteen een klap interessanter maken :) Ik ben wel benieuwd of mensen het geprobeerd hebben/willen proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door siddler op 01-12-2020 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Thanks! Dat ga ik in de kerstvakantie eens proberen!

Nu laat ik Outlook.com de mail via pop3 ophalen bij mijn hoster. Helaas is dat om de 30 minuten. En gewoon forwarden naar Outlook.com zorgt door SPF dat alles in de spambak komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flextrip
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:57
siddler schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:54:
[...]

Ik vond het volgende op reddit
https://www.reddit.com/r/..._with_outlook_and_office/

Volgens de comments lijkt het (redelijk recent) nog te werken, maar ik heb het zelf nog niet kunnen proberen. Dit zou het wel meteen een klap interessanter maken :) Ik ben wel benieuwd of mensen het geprobeerd hebben/willen proberen?
Bij mij werkt het.

Ik had reeds een MS account mail@mijndomein.nl. Met deze heb ik office 365 family besteld. Daarna heb ik de stappen in het reddit bericht gevolgd. Na enkele minuten wachten voor het updaten van de domein records werkte het. Ik heb mijn domein trouwens bij Transip, maar dat zou niet moeten uitmaken.

Wel staat er daarna in de premium settings van Outlook nog de melding dat ik een 'personalized email address' moet 'createn'. Waarschijnlijk kan men zo een andere alias gebruiken dan in mijn geval 'mail'. Ik heb geprobeerd de melding te laten verdwijnen maar dat lukt niet. Zelf heb ik ook geen interesse om een andere alias te gebruiken, maar mocht je dat wel willen loop je wellicht tegen een probleem aan.
Pagina: 1