Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Mediaspeler
Wat is je budget?
Ligt aan me vrouw....:-) , die moet ik eerst nog voorbereiden...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
films kijken... maar het liefst dat ik de harde schijf gewoon kan overzetten?
Wat heb je zelf al gevonden?
tja.. Niets... weet niet zo goed wat je nu moet hebben en waar ik op moet letten
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een popcorn Hour A110 en een Popcorn hour C200. die c200 is al 2 keer gerepareerd (voeding)... dus tijd voor iets anders...
nu weet ik helemaal niet of dat kan, maar het zou lekker zijn als ik die harde schijven er gewoon weer in kan zetten...
dus ja eigenlijk zoek ik vooral iets dat ik de bestaande schijven weer kan gebruiken?
Ik zoek een?
Mediaspeler
Wat is je budget?
Ligt aan me vrouw....:-) , die moet ik eerst nog voorbereiden...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
films kijken... maar het liefst dat ik de harde schijf gewoon kan overzetten?
Wat heb je zelf al gevonden?
tja.. Niets... weet niet zo goed wat je nu moet hebben en waar ik op moet letten
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een popcorn Hour A110 en een Popcorn hour C200. die c200 is al 2 keer gerepareerd (voeding)... dus tijd voor iets anders...
nu weet ik helemaal niet of dat kan, maar het zou lekker zijn als ik die harde schijven er gewoon weer in kan zetten...
dus ja eigenlijk zoek ik vooral iets dat ik de bestaande schijven weer kan gebruiken?
http://www.arjan-swets.com