Goedendag heren en dames tweakers,
Ik heb een vraag over de ventilatie in mijn meterkast.
Mijn meterkast bevindt zich naast mijn voordeur in het portiek van mijn woonhuis (dus in direct contact met de buitenlucht).
Ventilatie van de meterkast is geregeld door twee ventilatieroosters tussen meterkast en de naastliggende hal.
Dit levert nog al wat koude lucht op in mijn hal/woonkamer.
Zou het een goed idee zijn de ventilatie met de binnenruimte te vervangen door twee roosters te zetten in de deur van de meterkast zodat deze kan ventileren met de buitenlucht?
Ik denk aan vrieskou (ondanks de klimaatverandering...) maar ook of überhaupt de ventilatie zo goed wordt geregeld.
Alvast dank voor jullie reactie!
Mvg, Fred
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb een vraag over de ventilatie in mijn meterkast.
Mijn meterkast bevindt zich naast mijn voordeur in het portiek van mijn woonhuis (dus in direct contact met de buitenlucht).
Ventilatie van de meterkast is geregeld door twee ventilatieroosters tussen meterkast en de naastliggende hal.
Dit levert nog al wat koude lucht op in mijn hal/woonkamer.
Zou het een goed idee zijn de ventilatie met de binnenruimte te vervangen door twee roosters te zetten in de deur van de meterkast zodat deze kan ventileren met de buitenlucht?
Ik denk aan vrieskou (ondanks de klimaatverandering...) maar ook of überhaupt de ventilatie zo goed wordt geregeld.
Alvast dank voor jullie reactie!
Mvg, Fred
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...