Password van dochter resetten via Microsoft Family

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrganicIron
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 17:43
Mijn vraag
Ik heb voor mijn 8 jarige dochter een Live account aangemaakt. Ik heb het account eenmalig gebruikt om Spotify te koppelen en wil het nu gebruiken om in te loggen op een Laptop. Je raadt het al, ik ben het wachtwoord vergeten... 8)7

Relevante software en hardware die ik gebruik
N/A - Cloud :+

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Account recovery via: account.live.com/acsr
>> Hier loop ik vast met de melding: You didn't provide us with enough information to confirm your identity. Please complete more fields in addition to the ones you have currently completed.
Logisch, want los van de NAW gegevens is het account nooit gebruikt, er zijn geen oude wachtwoorden of emails, laat staan XBOX inlogs of online aankopen

Account beheer via mijn ouder account. Ik mag echt alles instellen, behalve een password reset uitvoeren op mijn dochters account. :F

Hoe kan ik hier nu verder? Er wordt nergens een andere optie geboden dan meer informatie aanbieden zodat MS de identity kan bevestigen, maar die is er niet...

Beste antwoord (via F_J_K op 28-12-2020 17:17)

• OrganicIron
@HKLM_ Je had gelijk, helaas account weg. Helemaal geen reactie meer ontvangen van Microsoft, erg zonde. ;w

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:06
Pech account weg :/

Misschien vind hé hier nog wat tips maar ik geef je weinig hoop.

Microsoft account vergrendeld / geblokkeerd

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrganicIron
Pech account weg :/
Ai... dat zou wel zuur zijn zeg. Het is ook de 'mooie' voornaam.achternaam combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrganicIron
Thanks! Net ingevuld!
Bij de keuze wachtwoord vergeten springt hij weer naar de account recovery waar ik in vastloop. Heb maar de optie gekozen dat ik geen diensten kan gebruiken, ben benieuwd! Fingers crossed! :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• OrganicIron
@HKLM_ Je had gelijk, helaas account weg. Helemaal geen reactie meer ontvangen van Microsoft, erg zonde. ;w
Pagina: 1