Western Digital RMA in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-04 16:21
Wie kent een (WD-)adres waar ik een kapotte WD-schijf naartoe kan sturen voor reparatie/omruil? Liefst in Nederland natuurlijk.

Ik kan niet naar de winkel, want deze is gekocht bij Klein Informatica (failliet). Dit is trouwens al het 2e onderdeel van Klein dat stuk gaat (van de 4 die ik er gekocht heb). Verder nooit problemen gehad met zo'n 10 computers vol. Toeval?

Thanx.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:31

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 12 augustus 2001 13:58 schreef Heintje het volgende:
Wie kent een (WD-)adres waar ik een kapotte WD-schijf naartoe kan sturen voor reparatie/omruil? Liefst in Nederland natuurlijk.

Ik kan niet naar de winkel, want deze is gekocht bij Klein Informatica (failliet). Dit is trouwens al het 2e onderdeel van Klein dat stuk gaat (van de 4 die ik er gekocht heb). Verder nooit problemen gehad met zo'n 10 computers vol. Toeval?

Thanx.
Ik zou even WD nederland bellen, die weten dat vast wel. Staat ook vast wel ergens op een site, zoals www.western-digital.nl oid. Ik heb alleen geen zin om dat ook nog voor je uit te zoeken.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

http://www.westerndigital.com/service/

check this even..
Ik dacht dat er 1 in de buurt van shiphol zat. Heb ik laatst ook 1 naar toegestuurd.

Had een 4.3 opgestuurd kreeg een 10 terug >:)

• Heintje
Op zondag 12 augustus 2001 14:02 schreef nigelator het volgende:

[..]

Ik zou even WD nederland bellen, die weten dat vast wel. Staat ook vast wel ergens op een site, zoals www.western-digital.nl oid. Ik heb alleen geen zin om dat ook nog voor je uit te zoeken.
Ik had echt met allerlei combinaties van WD gezocht, maar niks met Nederland gevonden. Tnx anyway.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Heintje
Op zondag 12 augustus 2001 14:02 schreef Daniel-San het volgende:
http://www.westerndigital.com/service/

check this even..
Ik dacht dat er 1 in de buurt van shiphol zat. Heb ik laatst ook 1 naar toegestuurd.

Had een 4.3 opgestuurd kreeg een 10 terug >:)
Yo. Bedankt.
Ben benieuwd. Dit is een 20Gb, dus ik ben bang dat ze die nog wel hebben.....

European Support Center:
+31-20-4467651

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 22:24
Dat is de goeie link, ik moest hem naar duitsland sturen, dat was tot mijn verbazing nog goedkoper dan naar IBM in Herkenbosch.

Verwijderd

ik heb hem oook naar duitsland gestuurd en binnen een week. Dezelfde week dat ie daar was aangekomen had ik weer een nieuwe hdd.

Zeer goeie rma dus kan iiyama nog wat van leren

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:08
RMA van schijffabrikanten is altijd goed geleverd.

Quantum (= nu maxtor) stuurt em vrij snel terug,
Seagate stuurt em vrij snel terug
WD stuurt em vrij snel terug
en IBM weet ik zo niet.

Maxtor doet het ook wel es anders: eerst sturen ze je een nieuwe disk, vervolgens mag je de oude weer terugsturen binnen een bepaalde tijd. Doe je dat niet: mag je de nieuwe betalen...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:31

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 12 augustus 2001 14:10 schreef SuB het volgende:
ik heb hem oook naar duitsland gestuurd en binnen een week. Dezelfde week dat ie daar was aangekomen had ik weer een nieuwe hdd.

:D Dat was ooit ook goed :(

Als je als bedrijf RMA Hd's van oa Maxtor en Seagate terug stuurt dan moet je altijs 80,- ex btw betalen. Das wel na het eerste jaar garantie, dus de "fabrieksgarantie".

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Als je als bedrijf RMA Hd's van oa Maxtor en Seagate terug stuurt dan moet je altijs 80,- ex btw betalen. Das wel na het eerste jaar garantie, dus de "fabrieksgarantie".
mmmm. nog nooit gehad.... heb altijd alleen de verzondkosten betaald...

Ik weet niet wat jij dan doet.. maar eeuh.. heheh :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:08
"All charges to be paid by Maxtor"

stond onderaan de bon

• Heintje
Deze (20 Gb) heeft produktiedatum 16-8-2000. Effe opschiete dus met opsturen.

Wel boeiend trouwens: hij heeft 3 partities. Op de D-partitie staat een back-up, maar de schijf komt niet door de detectie heen, ook niet als tweede schijf: een en al getik en gepiep. Omdat we er zeker van waren dattie op de C-partitie crashte (hij had al eerder problemen) hebben we de schijf eens flink laten stuiteren. Gevolg: de C is nu onvindbaar voor de schijf/bios en we kunnen hem nu benaderen in Windhoos en back-up terugzetten naar een andere HD. Af en toe wel nare geluidjes, maar het werkt.
Daarna snel opsturen....

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 14:10 schreef SuB het volgende:

Maar mij hebben ze mijn eigen HD teruggestuurd. De eikels

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1