Nieuwe artikelen in V&A: Verduidelijking gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
quote: Mededeling in AMD Radeon RX6000 series: Levertijden & Prijzen
Overduidelijk nieuwe producten mogen niet in de V&A, dus meldt die in de V&A, niet hier!
quote: Mededeling: Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A juli 2020
Het gebruik van V&A is enkel gericht op het aanbieden van gebruikte producten. Voor gebruikers die niet handelen in de uitoefening van beroep of bedrijf is het bij uitzondering toegestaan om incidenteel en in beperkte mate ongebruikte producten aan te bieden. In dit geval dient dit in de advertentie duidelijk te worden vermeld.
Gisteren heb ik naar aanleiding van deze regels een redelijk aantal advertenties gemeld die overduidelijk inbreuk maakten op bovengenoemde regels. Slechts één ervan werd verwijderd. De rest werd behandeld, maar bleef staan.

Nu is de vraag: Waarom? Is er een deel van de regel die ik gemist heb?
Heeft het nog wel nut te rapporteren?

Kunnen jullie even verduidelijken?

Alvast bedankt!

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord van Microkid in dit topic beantwoord volgens mij wel de vraag betreft het aanbieden van nieuwe producten: Microkid in "Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricolores
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:06:
Het antwoord van Microkid in dit topic beantwoord volgens mij wel de vraag betreft het aanbieden van nieuwe producten: Microkid in "Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?"
Dat standpunt is wel (gedeeltelijk) in strijd met de twee quotes die ik heb toegevoegd aan de topic start.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De AV van V&A gaan nog altijd boven een topicwarning. Dus ja, voor niet-handelaren is dat incidenteel en in beperkte mate toegestaan, voor handelaren is het in zijn geheel niet toegestaan.
Iemand die iedere week een nieuw ongebruikt artikel plaatst mag je wel melden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
FlipFluitketel schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
De AV van V&A gaan nog altijd boven een topicwarning. Dus ja, voor niet-handelaren is dat incidenteel en in beperkte mate toegestaan, voor handelaren is het in zijn geheel niet toegestaan.
Iemand die iedere week een nieuw ongebruikt artikel plaatst mag je wel melden.
Ook als het duidelijk om scalping gaat? Er zijn gisteren bijvoorbeeld heel wat 3060ti's online gekomen aan meer dan de helft van de meerprijs, nieuw in de doos. Als dat voor jullie goed is, geen probleem hé. Wil dat gewoon even duidelijk gesteld zien :)

Verder ook geen kwaad woord richting jullie, het lijkt me gewoon vreemd dat een topicwarning en de AV van V&A elkaar tegen spreken. In ieder geval bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De topic warning klopt inderdaad niet. Mogelijk is de collega niet op de hoogte van de voorwaarden die op V&A gelden. Nieuwe producten mogen zeker wel, mits incidenteel en in beperkte mate, en niet door handelaren.

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 04-12-2020 06:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1