Gereedschapswagen Bahco of Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 815 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sierkonijn
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-12-2023
Beste leden,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede LEGE gereedschapswagen. Nu met Black friday heb ik mijn oog laten vallen op een Beta C24S gereedschapswagen of een Bahco e27 gereedschapswagen. Weet iemand iets over de kwalitieit van deze wagens? welke is beter? Ik ga er overigens niet vaak mee heen en weer rijden het is puur voor het opbergen. Wie o Wie weet hier iets van.

groetjes Sierkonijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-05 22:32

AlexanderB

7800 rpm

Qua foto's en specificaties zou ik waarschijnlijk de Beta kiezen, maar als je echt zeker wilt zijn van je zaak zal je ze een keer in het echt moeten zien/voelen bij een winkel(s) die ze in de showroom hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
We zijn niet helderziend. (misschien ook maar goed ook) Zoals AlexanderB al aangeeft, in persoon bekijken is de allerbeste optie. Wij weten niet wat jouw specifieke eisen zijn, welke kleur, lade indeling, etc, etc.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Inderdaad, zonder duidelijke voorkeur of eis zul je dit zelf moeten beslissen. Daarnaast zijn gereedschap wagens niet echt MME onderwerpen. Eerder in het centrale gereedschap topic alwaar de nodige kennis en kenners zitten.

Dit topic is gesloten.