Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zal vooral 4K video bewerken gedaan worden met de Adobe Creative Cloud software pakketten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil met gemak gewoon vloeiend video kunnen editen, dus daarom heb ik gekozen voor een Ryzen qua performance en genoeg geheugen met een GTX 1660 Ti OC video kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee ik zal niet gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Onderstaande is wat ik zelf al heb samen heb gesteld ik hoor graag jullie feedback en zaken die wellicht eventueel anders kunnen. Alleen de 2x Samsung 970 SSD's heb ik al gekocht tijdens de black friday dagen dus hier hoef ik geen alternatief voor
. En ook heb ik nog losse HDD's liggen voor de reguliere opslag van data.
Er zal vooral 4K video bewerken gedaan worden met de Adobe Creative Cloud software pakketten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil met gemak gewoon vloeiend video kunnen editen, dus daarom heb ik gekozen voor een Ryzen qua performance en genoeg geheugen met een GTX 1660 Ti OC video kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee ik zal niet gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Onderstaande is wat ik zelf al heb samen heb gesteld ik hoor graag jullie feedback en zaken die wellicht eventueel anders kunnen. Alleen de 2x Samsung 970 SSD's heb ik al gekocht tijdens de black friday dagen dus hier hoef ik geen alternatief voor
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 394,31 | € 394,31 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 279,90 | € 279,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-64GVK | € 301,- | € 301,- |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 105,- | € 210,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.488,61 | ||
[ Voor 6% gewijzigd door Tyax op 30-11-2020 10:03 ]
Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man's character, give him power.