Hi allemaal!
De nieuwe generatie videokaarten is aangekomen en ik zou graag willen upgraden. De enige vraag die mij nog rest is of mijn verouderde systeem het trekt met een van de nieuwe videokaarten (RTX3080 of RX6800xt).
Nu heb ik zelf al rondgekeken gekeken, en mijn voeding lijkt een probleem te worden. Maar ik vroeg me af of andere componenten voor problemen kunnen zorgen. Ik heb zelf namelijk geen flauw idee of bepaalde componenten bottleneck o.i.d. zouden kunnen veroorzaken.
Hieronder mijn build:
Groetjes.
De nieuwe generatie videokaarten is aangekomen en ik zou graag willen upgraden. De enige vraag die mij nog rest is of mijn verouderde systeem het trekt met een van de nieuwe videokaarten (RTX3080 of RX6800xt).
Nu heb ik zelf al rondgekeken gekeken, en mijn voeding lijkt een probleem te worden. Maar ik vroeg me af of andere componenten voor problemen kunnen zorgen. Ik heb zelf namelijk geen flauw idee of bepaalde componenten bottleneck o.i.d. zouden kunnen veroorzaken.
Hieronder mijn build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-7700K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI B250 GAMING M3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock | € 47,80 | € 47,80 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 160,70 | ||
Groetjes.