Vreemde status pakketje PostNL

Pagina: 1
Acties:
  • 5.961 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb de volgende info van de track and trace:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6kF44ZtOEzPwBCiKjyPHXxRGzw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2Upf3WyNsoWKFl8QGfRYiGO.jpg?f=fotoalbum_large

Vreemd is dat er staat “ word overgedragen aan afzender” (betreft retourpakket) terwijl er onderstaat “zending afgeleverd” met een vreemde/ ongeloofwaardige tijd 21:30.

Bij een ander pakketje heb ik wel “logische” info:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AaE5Xe4BuEhDTNUIHDYSVpurRp0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f22f5ntQC5yQjSgUG4WMrKIl.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand wat het aan de hand kan zijn met het bovenste pakketje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Dit is blijkbaar normaal voor retourzendingen, althans in mijn ervaring. Mijn laatste twee retourzendingen, naar een antwoordnummer met retourlabel van de oorspronkelijke afzender, hebben ook precies deze vermelding in de PostNL app, inclusief het tijdstip van 21:30 uur.

De terminologie vond ik zelf ook niet al te duidelijk, maar dan met name het gebruik van afzender. Volgens mij is hier niets vreemds aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Waarom vraag je dit niet aan PostNL?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
zonder.h schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:01:
Dit is blijkbaar normaal voor retourzendingen, althans in mijn ervaring. Mijn laatste twee retourzendingen, naar een antwoordnummer met retourlabel van de oorspronkelijke afzender, hebben ook precies deze vermelding in de PostNL app, inclusief het tijdstip van 21:30 uur.

De terminologie vond ik zelf ook niet al te duidelijk, maar dan met name het gebruik van afzender. Volgens mij is hier niets vreemds aan de hand.
Beide screenshots zijn van retour zendingen naar dezelfde webshop. Dus “normaal” is het niet.

Wel is het zo dat de onderste verzending “vlekkeloos” verliep (volgende dag bezorgd) en de bovenste is een paar keer vertraagd en is een paar dagen later bezorgd.

Vooral die meerdere meldingen dat het pakketje vertraagd is en de volgende dag bezorgd gaat worden en dan “ineens” is hij om 21:30 afgeleverd. Begin mij zorgen te maken dat het pakketje is kwijtgeraakt en is “afgestempeld” door PostNL.

Webwinkel heeft nog geen ontvangstbevestiging naar mij gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat is er precies raar aan dat een retour pakket weer terug gaat naar de originele afzender?

21:30 time stamp klinkt wel als een terugkomst in loods iig.

[ Voor 25% gewijzigd door YakuzA op 28-11-2020 09:10 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is een vraag die PostNL het beste voor je kan beantwoorden. Hun klantenservice is zelfs op zaterdag open en ze hebben ook een chat als ik https://www.postnl.nl/kla...enservice/openingstijden/ mag geloven.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gooi ik hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.