Ik ben opzoek naar een goede video camera voor YouTube gebruik, ik maak gaming video's, live streams, en vlogs (binnen en buiten) Dus ik zoek een camera die zowel bij stilstaan als beweging goed werkt, een goede image kwaliteit heeft, goede kleuren, en kan omgaan met veel/weinig licht.
Ik wil graag een redelijke batterijduur, mogelijkheden voor een externe mic en voor een statief, en hij moet een selfiescherm hebben
Ik denk persoonlijk dat een camcorder handig is, maar ben ook open voor andere soorten camera's. Foto's zijn niet zo belangrijk.
budget = ongeveer 500 euro
maar mag ook iets meer zijn. Ik gebruik nu een Sony HDR-CX405 en wil graag een duidelijke upgrade.
Alvast bedankt voor het advies
Ik wil graag een redelijke batterijduur, mogelijkheden voor een externe mic en voor een statief, en hij moet een selfiescherm hebben
Ik denk persoonlijk dat een camcorder handig is, maar ben ook open voor andere soorten camera's. Foto's zijn niet zo belangrijk.
budget = ongeveer 500 euro
maar mag ook iets meer zijn. Ik gebruik nu een Sony HDR-CX405 en wil graag een duidelijke upgrade.
Alvast bedankt voor het advies