Een paar weken geleden heb ik 2 jassen gekocht op *knip* webwinkel, een Nederlandse webshop. Na een flinke levertijd kwamen ze van de week aan, maar de "winter"jassen waren meer geschikt voor Surinaamse winters want erg dik waren ze niet.
Terugsturen moet volgens de site naar China. Kosten: €30. En dan moet ik maar afwachten of het aankomt en of ik dan mijn geld terugkrijg. Ik neem mijn verlies wel en geef de jassen wel weg, maar het voelt allemaal niet echt lekker. Het staat wel vermeld op hun website:
Terugsturen moet volgens de site naar China. Kosten: €30. En dan moet ik maar afwachten of het aankomt en of ik dan mijn geld terugkrijg. Ik neem mijn verlies wel en geef de jassen wel weg, maar het voelt allemaal niet echt lekker. Het staat wel vermeld op hun website:
Maar is het reëel om kleding weer terug naar China te laten sturen of is dit een gevalletje eigen schuld, dikke bult?6. WAAR MOET IK MIJN BESTELLING NAAR TOE TERUG STUREN?
Nadat jij je retour hebt aangevraagd krijg je van ons een retour adres. Dit is altijd naar ons warenhuis in het buitenland! Wij hebben nog geen retour adres in Europa. Deze wordt verwacht in het jaar 2021
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2020 22:56 . Reden: Naam webwinkel mag achterwege blijven zolang deze niet van belang is in de discussie ]
... en gaat over tot de orde van de dag