Winkelfilters op vergelijken-pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasop8erje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:54
Hoi Tweakers,

Zou het een mogelijkheid zijn om de winkelfilters (zoals deze al bestaan in de 'Bestelkosten berekenen' module) toe te voegen aan de 'Vergelijken'-pagina?
  • Stel: ik ga naar https://tweakers.net/televisies/vergelijken/
  • Dat ik dan kan zeggen in de linkerbalk: winkelscore minimaal 3* en levertijd < 5 dagen
  • En dat de prijzen dan automatisch veranderen naar de gestelde eisen
  • Producten zonder geldige prijzen komen dan als 'geen geldige prijs' of zoiets
Op die manier kun je makkelijker sorteren en kijken welke producten écht goedkoper zijn in plaats er pas na het in een wenslijst te hebben gezet erachter te komen dat het product helemaal niet leverbaar is of bij een betrouwbare webshop 50 euro duurder dan de goedkoopste leverancier.

Het wordt dan ook iets minder belangrijk om slechte leveranciers (zoals MaxICT las ik) te weren, want de invloed op je zoekresultaten wordt kleiner. Nu fucken 'prijsstunters' die helemaal niet leveren de sorteerlijst compleet op. Ook prijsfouten (zoals Amazon vaak) gooi je er op die manier makkelijk uit. Als je dan gaat bestellen kun je de lagere prijzen (buiten je filters) alsnog op de productpagina vinden, dus je mist er niets aan.

Alle informatie om dit te doen is er, alle logica zitten al in andere onderdelen van de site. Dit zou fantastisch zijn.

Fijne avond!

[ Voor 8% gewijzigd door pasop8erje op 27-11-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is een featurerequest, dus ik schuif dit topic even naar het juiste forum. :)

Pricewatch => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.