Vraagje... zijn deze nog een beetje goed?? Ik wil ze hebben voor een 2e systeempje... vond nl de subwoofer wel eeeeerrruuugggg mooi eruit zien... Can anybody help? Er zit een Live1024 in het bakkie
.. De boxen kosten 249,- duz als jullie wat anders aanprijzen voor iets rondom die prijs 200 - 300 dan sta ik daar helemaal voor open..
Vanaf f 184,-
Ik zou er voor gaan. Deze dingen kostten eerst 300 piek en nu nog maar 184 !!! Ik heb ze niet lang gehoord en daarom zou ik ze niet kopen voor 300 als ik niet eerstzou kunnen luisteren, maar nu zou ik ze in principe wel zo kopen !
Ik zou er voor gaan. Deze dingen kostten eerst 300 piek en nu nog maar 184 !!! Ik heb ze niet lang gehoord en daarom zou ik ze niet kopen voor 300 als ik niet eerstzou kunnen luisteren, maar nu zou ik ze in principe wel zo kopen !
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik heb ze ook, en ze zijn BRUUUUUUT echt die dingen BLAZEN zekers voor dat geld, alleen volg wel de instructies uit het boekje op want een maat van me blies ze op met metelica: die,die,die my darling
Ik dacht dat men bij Dynabyte (waar ze die set dus verkopen) een of andere Stereo draaiden voor het geluid in de winkel. Bleek gewoon een APX4620, vooral die allediepste bass kan hij nog redelijk weergeven (tot volgens mij bijna 30Hz, volgens specs tot 25Hz lijkt me sterk (of -10dB ofzo)) en dat met zo'n 6.5" conusje, vind ik goed knap. Komt volgens mij ook door de kast van die wooferdriver, brute bak, kun je flink wat mee klooien om een beter frequentiebereik te krijgen.Op zondag 12 augustus 2001 14:13 schreef johnny.xxx het volgende:
ik heb ze ook, en ze zijn BRUUUUUUT echt die dingen BLAZEN zekers voor dat geld, alleen volg wel de instructies uit het boekje op want een maat van me blies ze op met metelica: die,die,die my darling
En de sattelites hoeft niet over gesproken te worden, ik vind ze beter klinken dan mijn Altec Lansing ADA885 sattelites (ook 2 weg, totale set kostte F500,-). Nu is het gewoon een budget set (F199,- incl. BTW EN verzendkosten). Ik wil bij deze, deze set benoemen tot "Beste koop 2001". Jammer dat Labtec geen duurdere sets maakt! Want die goedkope APX set klinkt goed, maar de kleinste sets hebben echt gewoon "goede" sattelites.
Ik wil wel een APX8210 met 8" woofer
Ik zou deze set bijna gewoon kopen, terwijk ik al een (mwjoa best redelijke) pc subwoofer set hebt. Misschien gewoon op op me kleine stereo'tje aan te sluiten op me kleine slaapkamertje, kost toch nix. En op laag volume klinken ze helemaal acoustisch "lekker".
Hmmmm mooi zo! Ja ik zat te twijfelen tussen de FPS 1500, de DTT 2200 en deze......
maaruh ik moet duz deze nemen???? Neem ik m morgen meteen mee
maaruh ik moet duz deze nemen???? Neem ik m morgen meteen mee
Verwijderd
Ik ben die maat 
om precies te zijn was t niet met metallica maar met de heideroosjes
ook heb metallica ook wel meegeholpen aan de schade denk ik... heb gelukkig alweer nieuwe..kijken hoelang deze meegaan
ook heb metallica ook wel meegeholpen aan de schade denk ik... heb gelukkig alweer nieuwe..kijken hoelang deze meegaan
Die van mij (Yammies) zijn niet kapot te krijgen voordat je eigen trommelvliezen knappenOp maandag 13 augustus 2001 01:51 schreef Poltergheist het volgende:
Ik ben die maat
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Labtec rulezzz
, ik heb nog een oud model van die serie met zo'n subwoofer van plastic. Die nieuwe heeft er 1 van hout dus die zal nog beter klinken
AAAH PHAT GELUID!!!!!! Echt superski! Ben blij dat ik die FSP 1500 niet heb genomen want die hebben duz echt een 3x mindere bass! WOW! Die subwoofer geeft echt zo een supere bass! Eigenlijk wil ik 2 van deze sets... kijken wat voor effect dat geeft.. haha.. hej tnx allemaal voor het stimuleren!
zie je nou wel

en je zit niet te zeiken poltergheist, ze zijn kapot gegaan, en dat kan ook alleen jij weer
en je zit niet te zeiken poltergheist, ze zijn kapot gegaan, en dat kan ook alleen jij weer
is het een optie om deze set samen met een 2.0 setje te kopen om 4.1 te creeren of krijg je dan ongebalanceerd geluid, omdat de een "full range" zijn en de andere alleen maar satalites?
Hoe verhoud die sub zich tot de BA-4800 van Boston Acoustics???
Hoe verhoud die sub zich tot de BA-4800 van Boston Acoustics???
Breek je nek voorzichtig
ik heb er, om er fps van te maken een spin 60 setje bijgekocht, het gaat als een trein. alleen de bas achter is iets minder
Verwijderd
he gaaf wil ook gaan doen alleen een vraagje hoe kan je de setjes met elkaar verbinden dan??Op zaterdag 18 augustus 2001 18:48 schreef johnny.xxx het volgende:
ik heb er, om er fps van te maken een spin 60 setje bijgekocht, het gaat als een trein. alleen de bas achter is iets minder
Niet. zo moet je het doen :Op zaterdag 18 augustus 2001 18:54 schreef Bonecollector het volgende:
[..]
he gaaf wil ook gaan doen alleen een vraagje hoe kan je de setjes met elkaar verbinden dan??
1.)Ga naar het volume panaal van Windows of welk OS je dan ookt hebt.
2.) Zet het volume daar op maximum.
3.) Start een mp3 speler en draai een hard, maar nie vervormd opgenomen nummer.
4.) Je stelt gewoon beide volumeknoppen zo in, dat beide setjes even hard klinken en dat niet een van de setjes vervormen. Als je nu gewoon je volume via de software doet, dan is het probleem opgelost.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
ja duh nee ik bedoel op een comp ik heb maar een plug waar mijn boxen in gaan sblive.
dus twee boxenen zetjes op een pc.
dus twee boxenen zetjes op een pc.
Verwijderd
Dat is niet mooi meer...Op maandag 13 augustus 2001 20:06 schreef NFA-DK het volgende:
AAAH PHAT GELUID!!!!!! Echt superski! Ben blij dat ik die FSP 1500 niet heb genomen want die hebben duz echt een 3x mindere bass! WOW! Die subwoofer geeft echt zo een supere bass! Eigenlijk wil ik 2 van deze sets... kijken wat voor effect dat geeft.. haha.. hej tnx allemaal voor het stimuleren!
Ik heb het namelijk eens gedaan met mijn setje (die ik een hele tijd geleden voor 400 piek heb gekocht) en die van m'n pa. En het is gewoon te overdreven. Bij het minste of geringste gaan die subwoofers alles al overstemmen en trillen de kastdeuren/trap weer mee. Nope, dit setje is gewoon mooi op elkaar afgestemd en een tweede subwoofer derbij is gewoon teveel van het goede.
Eigenlijk kun je dit ook al afleiden uit het feit dat de surround versie van de APX4620 (weet het typenummer zo ff niet meer) dezelfde subwoofer maar dan met 4 sattelites gebruikt. Oftewel: Labtec vond het ook niet nodig om met 4 sattelites een grotere subwoofer te nemen aangezien deze al ruim bemeten is, laat staan dat je twee subwoofers neem
Pagina: 1