VVV Cadeaubon wat kan ik er nog mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:26
Al sinds lange tijd heb ik een paar vvv cadeaubonnen liggen (die papieren dingen).

Vaak vergeten dat ik ze had, maar nu dacht ik ze dan eindelijk eens te kunnen gaan besteden...
Werkt het niet. Ik dacht dat ze breed geaccepteerd werden, maar webwinkels als bol.com, coolblue, azerty, mediamarkt accepteren ze allemaal niet (volgens vvv zelf).

Voor bol.com zou er een omweg bestaan door een bol.com cadeaukaart te kopen met de vvv-bon. Maar ook dat gaat niet, omdat je die alleen kunt betalen met een vvv-cadeaukaart (plastic pasje). En een vvv-cadeaukaart is op zijn beurt weer niet te kopen met vvv-bonnen, maar alleen via de bank...

Nou schiet mij maar lek. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Ik vind het wel top dat je zelf linkt naar een pagina die je uitlegt wat je nog met VVV bonnen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Cadeau geven, voor Sint, Kerst, verjaardag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Anoniem: 1302638 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:21:
Ik vind het wel top dat je zelf linkt naar een pagina die je uitlegt wat je nog met VVV bonnen kan.
:+ daar heb je wel een punt. Het is meer een beetje frustratie, misschien niet topic-waardig. Het is wel een beetje misleidend, want een deel van de webwinkels die er genoemd worden, accepteren de vvv-bon dus niet. Je wordt doorgelinkt naar een pagina waar je webwinkel-bonnen kunt kopen met een vvv-cadeaukaart.

De webwinkels die het wel nog accepteren, hoef ik niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

LA-384 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:25:
[...]

:+ daar heb je wel een punt. Het is meer een beetje frustratie, misschien niet topic-waardig. Het is wel een beetje misleidend, want een deel van de webwinkels die er genoemd worden, accepteren de vvv-bon dus niet. Je wordt doorgelinkt naar een pagina waar je webwinkel-bonnen kunt kopen met een vvv-cadeaukaart.

De webwinkels die het wel nog accepteren, hoef ik niet te zijn.
Ik ken het, ik heb ook nog van die krengen :+

Mede schuldige is VVV-bon zelf, die best laat omschakelden naar hippe plastic pasjes met codes etc.

Prak ze desnoods op marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07:43
Je kunt hem ook inwisselen via wissel.nl.

Voor 100 euro waarde kreeg ik net een bod van 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
@Anoniem: 1302638 @FastForwardNL
Het meest bijzondere vind ik nog dat je ze niet kunt inwisselen bij vvvcadeaukaarten zelf.
Ik las dat de winkelier die ze inneemt slechts 85% van de waarde krijgt (15% is voor vvv), dat verklaart iig waarom ze niet zo gewild zijn. Maar het zou toch eigenlijk verplicht moeten zijn dat degene die ze uitgeeft, ook weer inneemt, of op z'n minst accepteert om te ruilen tegen een actuele cadeaukaart.

[ Voor 9% gewijzigd door LA-384 op 27-11-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:04

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ga naar de primera, koop een bol.com cadeaukaart, betaal met je vvv bon, klaar.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien er hier verder weinig discussiewaarde inzit en op verzoek van TS krijgt dit topic een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.