Toch maar even een topic aangemaakt want ik kan er weinig over vinden (of, zoals mijn vrouw claimt, ik kan niet zoeken
Op de PS4 miste ik (met name bij Battlefield) een paar extra flippers/knoppen onderop, Playstation heeft een extra backbutton add-on op de site staan maar deze is nooit in de verkoop gegaan.
Dualshock back button
Een alternatief zou zijn een third party controller zoals bijvoorbeeld:
Razer Raiju Ultimate Maar ik vind het een forse uitgave voor een paar extra knoppen, zeker met de komst van een nieuwe console.
Ik had de hoop dat de nieuwe PS5 controller dit misschien zou hebben maar heb sterk het vermoeden dat dit niet het geval is.
lange vraag kort: Weet iemand of er extra buttons zijn toegevoegd?
Op de PS4 miste ik (met name bij Battlefield) een paar extra flippers/knoppen onderop, Playstation heeft een extra backbutton add-on op de site staan maar deze is nooit in de verkoop gegaan.
Dualshock back button
Een alternatief zou zijn een third party controller zoals bijvoorbeeld:
Razer Raiju Ultimate Maar ik vind het een forse uitgave voor een paar extra knoppen, zeker met de komst van een nieuwe console.
Ik had de hoop dat de nieuwe PS5 controller dit misschien zou hebben maar heb sterk het vermoeden dat dit niet het geval is.
lange vraag kort: Weet iemand of er extra buttons zijn toegevoegd?