Vraag

• thisw
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik ben op zoek naar een telefoon met o.a draadloos opladen,NFC en vingerafdrukscanner

Wat is je budget?
Ongeveer max 250

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil minimaal android 10
Gewoon gebruiken als privé telefoon dus whatsappen,insta en Facebook en YouTube en dergelijke minimaal opslag 64 GB liefst 128 min of meer

Wat heb je zelf al gevonden?
Ben al op zoek geweest naar Xiaomi(maar is niet zeker of redmi note 9/redmi note 9 pro draadloos opladen hebben) zag ook nog ergens elephone maar dat vind ik een vaag merk wil wel een beetje bekend maar miss wat te veel eisen voor max 250?

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag een telefoon waar het zeker is dat ze aan die eisen voldoen niet half zegmaar

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Je kunt in de Pricewatch filteren op prijs, draadloos laden, Android 10, etc.
Bijvoorbeeld:
https://tweakers.net/smar...t1lEzMTYzhSpUsLC2MlGprawE

• thisw
ja weet maar krijg alleen maar duurdere toestellen en wil liever geen refurbished

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Laat draadloos opladen als wens vallen, of verhoog je budget. Beide resulteren in meer keuze.

• Opx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:09

Opx

Misschien is de s9 uit de koopjeskelder van mobiel.nl wat? Krasjes op het scherm en iets boven budget (275 euro). Maar misschien is het wat.

https://www.mobiel.nl/koopjeskelder

• thisw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8Gok-BhUfkvcsDJhkKQN2yv8Nk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZRBJOUtsdJF1uL6oC2B9AH2g.png?f=fotoalbum_large
hij staat er helaas niet meer bij maar bedankt voor de tip, ik ga er wel nog even op verder kijken.
en ja misschien moet ik iets laten vallen maar weet niet wat,nfc ofzo denk ik

• thisw
zat er trouwens ook aan te denken om misschien zo'n losse receiver te kopen(in plaats van een telefoon met ingebouwd), maar die dingen worden altijd zo heet, is dat normaal of wat denken jullie ervan?

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-11 21:30
thisw schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:50:
[Afbeelding]
hij staat er helaas niet meer bij maar bedankt voor de tip, ik ga er wel nog even op verder kijken.
Zoals @swhnld al zei moet je de optie van draadloos opladen laten vallen. Bijna elk toetsel rond de €200 heeft wel NFC. Je hebt genoeg keuze uit verschillende telefoons van verschillende merken als je de optie van draadloos opladen laat vallen.

• Opx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:09

Opx

thisw schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:50:
[Afbeelding]
Als ik er via mijn mobiel naar toe ga staat hij er nog wel. Is een Samsung S9 die ik bedoelde geen Xiaomi.

• thisw
op zich geen slecht iedee.alleen als ik er op klik is het niet meer leverbaar

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:27
Ik wil een splinternieuwe Mercedes CLA, en hij mag maximaal 10.000 euro kosten!

Moraal: hou je eisen realistisch.

Draadloos laden is een kulfeature, je laadt niet draadloos. De tips hier zijn spot on!
Pagina: 1