Ik ben op zoek naar een telefoon met o.a draadloos opladen,NFC en vingerafdrukscanner
Wat is je budget?
Ongeveer max 250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil minimaal android 10
Gewoon gebruiken als privé telefoon dus whatsappen,insta en Facebook en YouTube en dergelijke minimaal opslag 64 GB liefst 128 min of meer
Wat heb je zelf al gevonden?
Ben al op zoek geweest naar Xiaomi(maar is niet zeker of redmi note 9/redmi note 9 pro draadloos opladen hebben) zag ook nog ergens elephone maar dat vind ik een vaag merk wil wel een beetje bekend maar miss wat te veel eisen voor max 250?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag een telefoon waar het zeker is dat ze aan die eisen voldoen niet half zegmaar
Wat is je budget?
Ongeveer max 250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil minimaal android 10
Gewoon gebruiken als privé telefoon dus whatsappen,insta en Facebook en YouTube en dergelijke minimaal opslag 64 GB liefst 128 min of meer
Wat heb je zelf al gevonden?
Ben al op zoek geweest naar Xiaomi(maar is niet zeker of redmi note 9/redmi note 9 pro draadloos opladen hebben) zag ook nog ergens elephone maar dat vind ik een vaag merk wil wel een beetje bekend maar miss wat te veel eisen voor max 250?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag een telefoon waar het zeker is dat ze aan die eisen voldoen niet half zegmaar
/f/image/ZRBJOUtsdJF1uL6oC2B9AH2g.png?f=fotoalbum_large)