Gezien Black Friday probeer ik een goede deal te scoren op een nieuwe telefoon. Ik zie hier en daar dingen als "nog x beschikbaar", en had ooit eens ergens gelezen dat dit nummer ook random gegenereerd kan worden, en dat soms zichtbaar is aan de code. Ik heb basis verstand van HTML en CSS, maar dit gaat me boven de pet. Enerzijds lijkt er een hardcoded nummer in te staan, anderzijds veranderde dit nummer in het afgelopen uur van 13 naar 9. Iemand een idee?
code:
1
2
| <script type="text/javascript"> var dataLayer = [{"pageType":"product","breadCrumb":"Electronics|Mobile Phones|Samsung|Galaxy S20","itemName":"Samsung Galaxy S20, Grey","itemPrice":"16499","itemID":"SAMO0187b3","availability":"Last 9 pcs","catalogueSegment":"Mobilní telefony \\ Android","sCode":"3797994","waUsid":"3834021","event":"eec.detail","ecommerce":{"currencyCode":"CZK","detail":{"actionField":{},"products":[{"id":"SAMO0187b3","name":"Samsung Galaxy S20, Grey","category":"Mobilní telefony \\ Android","brand":"Samsung","price":"13636","dimension12":"Electronics|Mobile Phones|Samsung|Galaxy S20","dimension13":"Last 9 pcs","dimension5":"A","dimension6":"ne","metric1":"13636","metric2":"16499"}]}},"cType":"Firma - SmallBusiness","visitorId":"lange code"}, {"crto":{"email":"lange code","products":["SAMO0187b3"]},"event":"crto_productpage"}];</script> |
When life throws you a curve, lean into it and have faith!