Hallo tweakers,
Ik heb een probleem bij het opstarten van mijn eerste PC-build.
Wanneer ik windows 10 probeer te installeren vanop een USB krijg ik een verstoord beeld met het Windows logo. Na een tijdje schakelt de PC spontaan uit.
:strip_exif()/f/image/oBsw5qfPuoqk1mzhVhTTHuCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik opstart zonder de USB, kom ik terecht in bios, zonder bijzonderheden.
:strip_exif()/f/image/4wGYAeFyPDDwi7vXrxvePC3K.jpg?f=fotoalbum_large)
De build verliep zonder problemen.
Specificaties: BeQuiet 500DX - MSI B550 gaming edge - Ryzen 5 3600X - Geforce RTX 3070 Asus dual OC - Gskill Ripjaws F4-3200C16-32G - Kinston A2000 1TB - BeQuiet Dark Rock Pro 4 - Straight Power 11 650W
Alles lijkt normaal te draaien.
De Windows installatie USB heb ik gemaakt met de Windows tool.
Ik heb reeds een nieuwe USB aangemaakt en andere USB poorten getest, doch met dezelfde uitkomst.
Wat zoekwerk op internet heeft me niet verder geholpen.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Bedankt,
Pieter
Ik heb een probleem bij het opstarten van mijn eerste PC-build.
Wanneer ik windows 10 probeer te installeren vanop een USB krijg ik een verstoord beeld met het Windows logo. Na een tijdje schakelt de PC spontaan uit.
:strip_exif()/f/image/oBsw5qfPuoqk1mzhVhTTHuCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik opstart zonder de USB, kom ik terecht in bios, zonder bijzonderheden.
:strip_exif()/f/image/4wGYAeFyPDDwi7vXrxvePC3K.jpg?f=fotoalbum_large)
De build verliep zonder problemen.
Specificaties: BeQuiet 500DX - MSI B550 gaming edge - Ryzen 5 3600X - Geforce RTX 3070 Asus dual OC - Gskill Ripjaws F4-3200C16-32G - Kinston A2000 1TB - BeQuiet Dark Rock Pro 4 - Straight Power 11 650W
Alles lijkt normaal te draaien.
De Windows installatie USB heb ik gemaakt met de Windows tool.
Ik heb reeds een nieuwe USB aangemaakt en andere USB poorten getest, doch met dezelfde uitkomst.
Wat zoekwerk op internet heeft me niet verder geholpen.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Bedankt,
Pieter