Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wordt een werk PC en moet ook goed Flight Simulator 2020 kunnen runnen. Er zal geen zware video-editing mee gedaan worden, ook geen streaming etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Beste bang for buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I.v.m. hoge CPU load door FS2020 een fatsoenlijke CPU, daarom niet gekozen voor de 3600. GPU twijfel ik nog over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller zou fijn zijn, hoeft geen keiharde game PC te worden met RGB. Snelle, stille PC waarop goed gevlogen kan worden en lang op gewerkt kan worden (Office voornamelijk).
Ga je overklokken?
Nee
Dit is wat ik voor ogen had, met name de GPU twijfel ik erg over. Het viel mij op dat GPU's duurder zijn geworden ondanks de aankondiging van de nieuwe generatie GPU's (en CPU's van AMD). Ik hoor graag van jullie een oordeel over deze build
Edit:moederbord twijfel ik ook nog over, is het de moeite waard om een nieuwe generatie B550 te nemen?
Erg bedankt
Wordt een werk PC en moet ook goed Flight Simulator 2020 kunnen runnen. Er zal geen zware video-editing mee gedaan worden, ook geen streaming etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Beste bang for buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I.v.m. hoge CPU load door FS2020 een fatsoenlijke CPU, daarom niet gekozen voor de 3600. GPU twijfel ik nog over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller zou fijn zijn, hoeft geen keiharde game PC te worden met RGB. Snelle, stille PC waarop goed gevlogen kan worden en lang op gewerkt kan worden (Office voornamelijk).
Ga je overklokken?
Nee
Dit is wat ik voor ogen had, met name de GPU twijfel ik erg over. Het viel mij op dat GPU's duurder zijn geworden ondanks de aankondiging van de nieuwe generatie GPU's (en CPU's van AMD). Ik hoor graag van jullie een oordeel over deze build
Edit:moederbord twijfel ik ook nog over, is het de moeite waard om een nieuwe generatie B550 te nemen?
Erg bedankt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 100,88 | € 100,88 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 255,- | € 255,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define C TG | € 69,78 | € 69,78 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 151,90 | € 151,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 90,53 | € 90,53 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.112,79 | ||