Ik zoek een?
4k TV
Wat is je budget?
700-1000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/series en sport te bekijkenen naar alle waarschijnlijkheid ook een PS5 aan te sluiten op de tv. De TV komt langs 2 glazen buitendeuren te staan, echter zal de zon nooit direct in de tv schijnen. Later ben ik ook van plan een soundbar toe te voegen en kleine surround speakers. Het ideale formaat lijkt mij 55 inch.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al veel onderzoek gedaan naar TV's maar komt telkens bij 3 modellen uit:
- Samsung QLED QE55Q90T Zwart -- €1100
- Samsung QE50Q86TAL -- €799
- Sony KD-55XH9299 Zwart --899€
Welke vragen heb je hier nog over?
De TV hoeft niet direct leverbaar te zijn, omdat het huis pas over ongeveer 4 maanden klaar is. De reden dat ik hem nu al zou willen bestellen, omdat ik denk dat nu de beste deals zijn te scoren!
4k TV
Wat is je budget?
700-1000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/series en sport te bekijkenen naar alle waarschijnlijkheid ook een PS5 aan te sluiten op de tv. De TV komt langs 2 glazen buitendeuren te staan, echter zal de zon nooit direct in de tv schijnen. Later ben ik ook van plan een soundbar toe te voegen en kleine surround speakers. Het ideale formaat lijkt mij 55 inch.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al veel onderzoek gedaan naar TV's maar komt telkens bij 3 modellen uit:
- Samsung QLED QE55Q90T Zwart -- €1100
- Samsung QE50Q86TAL -- €799
- Sony KD-55XH9299 Zwart --899€
Welke vragen heb je hier nog over?
De TV hoeft niet direct leverbaar te zijn, omdat het huis pas over ongeveer 4 maanden klaar is. De reden dat ik hem nu al zou willen bestellen, omdat ik denk dat nu de beste deals zijn te scoren!