Telkens wanneer ik een bijlage in Outlook wil downloaden, verdwijnt deze optie terwijl ik eigenlijk nog op zoek ben naar een geschikte folder waar deze in moet komen. Ik moet mij altijd verschrikkelijk haasten. Ik heb amper 3 seconden tijd. Kan dit verholpen worden? Ik heb dit op verschillende computers.
Vraag
Alle reacties
Welkom op Tweakers. 
Je zult wat specifieker moeten zijn. Het downloadproces bestaat uit meerdere stappen: email openen, klikken op de bijlage, locatie kiezen, etc. Het is nu niet duidelijk waar het niet lukt. Wat verdwijnt er? Over welke optie heb je het? Daarnaast heeft Outlook meerdere varianten (web, 2016, Office 365, etc.) dus ook daar is het handig om specifiek over te zijn.
En als laatste: we verwachten ook een stukje eigen inzet. Dus wat heb je al geprobeerd of gezocht om dit probleem op te lossen? Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart
Je zult wat specifieker moeten zijn. Het downloadproces bestaat uit meerdere stappen: email openen, klikken op de bijlage, locatie kiezen, etc. Het is nu niet duidelijk waar het niet lukt. Wat verdwijnt er? Over welke optie heb je het? Daarnaast heeft Outlook meerdere varianten (web, 2016, Office 365, etc.) dus ook daar is het handig om specifiek over te zijn.
En als laatste: we verwachten ook een stukje eigen inzet. Dus wat heb je al geprobeerd of gezocht om dit probleem op te lossen? Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan save je het toch op de default locatie en ga je later met een bestandsbeheerder hem naar een betere locatie verplaatsen?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Pagina: 1