Toon posts:

Outlook: download bijlage -> verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Dealwebdesign
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 04-05 21:06
Telkens wanneer ik een bijlage in Outlook wil downloaden, verdwijnt deze optie terwijl ik eigenlijk nog op zoek ben naar een geschikte folder waar deze in moet komen. Ik moet mij altijd verschrikkelijk haasten. Ik heb amper 3 seconden tijd. Kan dit verholpen worden? Ik heb dit op verschillende computers.

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 02:22

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Je zult wat specifieker moeten zijn. Het downloadproces bestaat uit meerdere stappen: email openen, klikken op de bijlage, locatie kiezen, etc. Het is nu niet duidelijk waar het niet lukt. Wat verdwijnt er? Over welke optie heb je het? Daarnaast heeft Outlook meerdere varianten (web, 2016, Office 365, etc.) dus ook daar is het handig om specifiek over te zijn.

En als laatste: we verwachten ook een stukje eigen inzet. Dus wat heb je al geprobeerd of gezocht om dit probleem op te lossen? Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Dealwebdesign
Ik bedoel dit:

3 seconden nadien verdwijnt dit scherm

• Dealwebdesign
Ik heb MS Office 365

• Dealwebdesign
Ik heb dus maar 2 of 3 seconden om de juiste map te selecteren :D

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 03:17

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dan save je het toch op de default locatie en ga je later met een bestandsbeheerder hem naar een betere locatie verplaatsen?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee