Toon posts:

Vraagje over de nieuwe Logitech optical set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 Logitech I-touch sets (draadloos toetsenbord en muis). Maar het probleem is dat die dingen elkaar storen. (Ze staan naast elkaar en kunnen niet verder van elkaar afgezet worden). Ik heb toen Logitech opgebeld en die zeiden dat het klopte omdat ze allemaal op dezelfde frequentie werken :(

Is er al iemand die deze nieuwe set heeft of weet of dat deze set wel op verschillende frequenties werkt? En dat dus 2 sets naast elkaar, elkaar niet storen!

Zo ja dan wordt het interessant om hem te kopen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kunt ze toch van kanaal laten wisselen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat werkt dus niet. Hij blijft storen (het is dan misschien een beetje minder, maar helemaal zonder storing krijg je het niet!!)

Verwijderd

Heb je al eens geprobeerd eentje uit te zetten. Is er dan nog storing? Ik ben vaker tegengekomen dat er andere storingsbronnen ook invloed hadden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja 1 toetsenbord en muis werkt perfect. Twee geeft gelijk problemen!

Verwijderd

Topicstarter
Klote zooi :( :( :(

Heb Logitecht opgebeld en ook deze set werkt weer op dezelfde frequentie. Oftewel daar heb je dus weer niks aan als je er meer dan 1 nodig hebt!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Mooi stom dan!
Misschien kun je het eens proberen door een tweede set van een ander merk te nemen?
En scheelt het niet als je zowel de ontvangers als de toetsenborden enzo zo ver mogelijk uit elkaar zet? (ben bang van niet, maar proberen kan nooit kwaad! niet waar?).

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

of je _tweakt_ een set naar een andere frequentie !? :9

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Heeft kennelijk iets met Nederland te maken want er zijn wel sets van Logitech die op meerdere frequenties werken. Op de Logitech site kun je dat nazoeken op nr van de ontvanger.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ze mogen in Nederland maar 1 frequentie gebruiken.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Misschien dan maar in de USA bestellen?. Is in iedergeval de juiste toetsenbord indeling.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 augustus 2001 11:55 schreef Bart-01 het volgende:
Misschien dan maar in de USA bestellen?. Is in iedergeval de juiste toetsenbord indeling.
Ja en dan er zeker achter komen dat die net ook dezelfde frequentie heeft >:)

Nou ik weet niet meer wat ik moet gaan kopen.

Toetsenbord en muis met snoer hoef ik niet meer.

Weet iemand misschien nog een ander goed merk (draaloos toetsenbord en draadloze optische muis)?
Pagina: 1