Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games, apex, league, warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil het in stappen doen, dus heb geen vast budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nu:
Intel i7 4790k
Gigabyte GA-Z97-HD3
G Skill RipjawsZ Series 16 gb DDR3
Zotac GeForce GTX 980
corsair RM750x
Coolermaster Hyper 212x
2 samsung EVO (860 volgens mij) SSD1,5 tb
144hz 24"scherm van lenove. type weet ik niet precies.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
voor nu zijn er denk ik 2 opties, of ik upgrade mijn videokaart, of ik upgrade mijn cpu (inclusief mobo, ram en koeler). mijn vraag is nu dus waar ik nu het meeste baat bij heb?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
als ik mijn CPU moet gaan upgraden, neig ik meer naar Ryzen. dit voornamelijk voor de prijs/kwaliteit verhouding. qua GPU heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zolang het maar in een ATX kast past.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Wat raden jullie aan om als eerste te upgraden? Eerst mijn GPU of eerst de CPU? of misschien zijn er wel andere oplossingen.
Een andere vraag die ik ook nog had, wat zou ik nog kunnen krijgen als ik mijn CPU + koeler + mobo + ram zou verkopen?
alvast bedankt voor het meedenken!!
Voornamelijk games, apex, league, warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil het in stappen doen, dus heb geen vast budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nu:
Intel i7 4790k
Gigabyte GA-Z97-HD3
G Skill RipjawsZ Series 16 gb DDR3
Zotac GeForce GTX 980
corsair RM750x
Coolermaster Hyper 212x
2 samsung EVO (860 volgens mij) SSD1,5 tb
144hz 24"scherm van lenove. type weet ik niet precies.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
voor nu zijn er denk ik 2 opties, of ik upgrade mijn videokaart, of ik upgrade mijn cpu (inclusief mobo, ram en koeler). mijn vraag is nu dus waar ik nu het meeste baat bij heb?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
als ik mijn CPU moet gaan upgraden, neig ik meer naar Ryzen. dit voornamelijk voor de prijs/kwaliteit verhouding. qua GPU heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zolang het maar in een ATX kast past.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Wat raden jullie aan om als eerste te upgraden? Eerst mijn GPU of eerst de CPU? of misschien zijn er wel andere oplossingen.
Een andere vraag die ik ook nog had, wat zou ik nog kunnen krijgen als ik mijn CPU + koeler + mobo + ram zou verkopen?
alvast bedankt voor het meedenken!!