Nu mijn huidige laptop het begeven heeft, wil ik eens werk maken van een desktop (eerste build)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat gaming (AC, Watch dogs,...) + VR-gaming, daarnaast ook wat 3D modeling en foto/video bewerking af en toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop ergens rond de 1000 euro te kunnen blijven, zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is allemaal in orde, ik hoop nog mijn SSD & HDD uit de laptop te redden, maar extra capaciteit vr desktop is wel voorzien
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee, graag iets dat tijdje meekan, vlot draait en ook VR kan ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD CPU gekozen omdat volgens wat ik las, de backwards & forwards compatibility bij AMD beter is dan bij Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel is er geen bekabeld internet op de locatie waar de desktop komt. Wifi connectie is wel een absolute must
Ik heb niks met het hele RGB gebeuren in mijn PC, dus als er bepaalde zaken goedkoper worden zonder de bling, hoor ik het ook graag
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Graag wou ik even checken of de set-up die ik hieronder bijeengeklikt heb strookt met mijn wensen/noden. Mogelijk ook alternatieven waardoor ik toch nog net iets dichter (of onder) de 1000 EUR- kan uitkomen.
Is de optie: ander moederbord en aparte Wifi-kaart interessanter?
Heeft mijn bord plaats genoeg voor de grafische kaart?
Kan ik mijn HDD en SSD (M.2) van laptop recuperen zonder meer of zijn hiervoor nog extra brackets of dergelijke nodig?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat gaming (AC, Watch dogs,...) + VR-gaming, daarnaast ook wat 3D modeling en foto/video bewerking af en toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop ergens rond de 1000 euro te kunnen blijven, zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is allemaal in orde, ik hoop nog mijn SSD & HDD uit de laptop te redden, maar extra capaciteit vr desktop is wel voorzien
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee, graag iets dat tijdje meekan, vlot draait en ook VR kan ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD CPU gekozen omdat volgens wat ik las, de backwards & forwards compatibility bij AMD beter is dan bij Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel is er geen bekabeld internet op de locatie waar de desktop komt. Wifi connectie is wel een absolute must
Ik heb niks met het hele RGB gebeuren in mijn PC, dus als er bepaalde zaken goedkoper worden zonder de bling, hoor ik het ook graag
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Graag wou ik even checken of de set-up die ik hieronder bijeengeklikt heb strookt met mijn wensen/noden. Mogelijk ook alternatieven waardoor ik toch nog net iets dichter (of onder) de 1000 EUR- kan uitkomen.
Is de optie: ander moederbord en aparte Wifi-kaart interessanter?
Heeft mijn bord plaats genoeg voor de grafische kaart?
Kan ik mijn HDD en SSD (M.2) van laptop recuperen zonder meer of zijn hiervoor nog extra brackets of dergelijke nodig?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Phantom Gaming 4/ac | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G (rev. 2.0) | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Grijs | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 110,90 | € 110,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,34 | ||
Alvast bedankt voor jullie feedback!