Hallo allemaal mijn internet valt sinds gisteren uit tijdens het online gamen, als ik ongeveer 10/15 min in een online spel zit gaat me internet uit, en moet de pc gerest worden via de reset button. opnieuw opstarten werkt niet want hij blijft dan laden,
nu heb ik al dingen opgezocht op google maar kon niet egt vinden wat te maken had met mijn probleem,
wel heb ik eergisteren mijn CPU + moederboard vervangen,
de eerste opstart met nieuwe moederboard werd geladen op mijn Windows hoefde geen nieuwe windows te instraleren,? - kan dit sulk soort problemen geven,
verder heb ik alle bijgevoegde upgrade's netjes uitgevoerd,
bij normaal internetten / youtube / film's / chat / doet het probleem zich niet voor.
Wat heb ik zelf gedaan,
- heb verschillende internet kabels geprobeert 1. via me router 2. eentje rechtstreeks van de modem,
kreeg het zelfde effect internet uit !
- modem + router Gereset
moederboard = msi mag b550m mortar " niet de WIFI versie ''
ik hoop dat ik verdoende informatie heb gegeven en dat het in het juiste topic staat
nu heb ik al dingen opgezocht op google maar kon niet egt vinden wat te maken had met mijn probleem,
wel heb ik eergisteren mijn CPU + moederboard vervangen,
de eerste opstart met nieuwe moederboard werd geladen op mijn Windows hoefde geen nieuwe windows te instraleren,? - kan dit sulk soort problemen geven,
verder heb ik alle bijgevoegde upgrade's netjes uitgevoerd,
bij normaal internetten / youtube / film's / chat / doet het probleem zich niet voor.
Wat heb ik zelf gedaan,
- heb verschillende internet kabels geprobeert 1. via me router 2. eentje rechtstreeks van de modem,
kreeg het zelfde effect internet uit !
- modem + router Gereset
moederboard = msi mag b550m mortar " niet de WIFI versie ''
ik hoop dat ik verdoende informatie heb gegeven en dat het in het juiste topic staat