Asus-tuf-gaming-vg27BQ Amazon IPS of TN?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:00
Hi allen,

Misschien kijk ik ergens compleet overheen maar ik kom er niet helemaal uit.

Ivm black friday zag ik dat de prijs van dit scherm sterk is gedaald bij Amazon. pricewatch: Asus TUF Gaming VG27BQ Zwart

Echter staat er in de pricewatch dat dit een TN scherm is maar staat er op de website van Amazon IPS.. heeft een van de twee de beschrijvingen het fout of zou het kunnen dat er twee versies zijn met dezelfde productcode?

Met vriendelijke groet,

Melle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
https://www.asus.com/nl/D...F-Gaming-VG27BQ/techspec/

TN dus.. De fabrikant altijd opzoeken bij zulke twijfel gevallen..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellers
Dank voor de tip! Toch vreemd wat op Amazon staat ook de AQ versie waar dan weer geen IPS bij staat terwijl deze dat wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellers
Ook de pricewatch: Gigabyte G27Q Zwart

Zie ik voor een nette prijs, welke van de twee raden jullie mij aan? Ik heb nooit eerder een IPS scherm gehad dus dit is lastig inschatten voor mij. Verder zie ik niet direct grote verschillen in specs, die ik nog een groot verschil over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je wil deze hebben. ;)
pricewatch: LG UltraGear 27GN850-B Zwart

LG Nano IPS paneel net zoals de LG27GL850. Deze is goedkoper omdat deze geen USB hub heeft. Verder is dit een veel sneller paneel dan de meeste IPS alternatieven met goede kalibratie en overdrive. Zeker voor deze prijs is dit de beste keuze.

Voor review zodat je een beetje begrijpt waarom dit paneel zo goed is:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dave Barneveld
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-08-2024
@Mellers De Gigagbyte G27Q was gisteren nog 269,- bij Azerty.. Heb hem vandaag binnen gekregen, werkelijk een geweldig scherm voor die prijs. Als je iets meer wilt uitgeven zou ik ook gaan voor de bovenstaande LG Ultragear, welke binnen dit formaat, resolutie en 144hz als een van de beste uitkomt.. althans, voor gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellers
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:50:
Je wil deze hebben. ;)
pricewatch: LG UltraGear 27GN850-B Zwart

LG Nano IPS paneel net zoals de LG27GL850. Deze is goedkoper omdat deze geen USB hub heeft. Verder is dit een veel sneller paneel dan de meeste IPS alternatieven met goede kalibratie en overdrive. Zeker voor deze prijs is dit de beste keuze.

Voor review zodat je een beetje begrijpt waarom dit paneel zo goed is:
[YouTube: LG 27GL850 Review, Is This The Ultimate 1440p 144Hz Gaming Monitor?]
Ik was je net voor met bestellen haha, ben inderdaad op deze uitgekomen na het kijken van exact die review. Lijkt me een hele mooie deal :D. Dank voor het meedenken en ik zal een review schrijven zodra die binnen is!

[ Voor 4% gewijzigd door Mellers op 27-11-2020 15:17 ]

Pagina: 1