Verschil Edifier Studio R1700BT en Edifier R1700BT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mestreech6211
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 14:12
Op zoek naar een nieuwe set speakers zie ik goede berichten over de Edifier R1700BT.
Ik zie ook dat er een versie is onder de naam Edifier Studio R1700BT.
Kan echter nergens het verschil ontdekken. Behalve dan de prijs.
Weet iemand of er verschil is tussen beide benamingen?

Beste antwoord (via Mestreech6211 op 27-11-2020 20:40)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

Aangezien er maar een paar winkels zijn die de "Edifier Studio R1700BT" verkopen, de prijs tussen de studio en non-studio een paar euro scheelt en dat Edifier volgens hun eigen site alleen de Edifier "R1700BT" heeft doet mij denken dat het exact dezelfde speakers zijn. Als je in de Pricewatch bij Amazon.nl doorklikt naar Amazon.nl zelf dan vervalt de naam "studio" ook. Pricewatch vullen is een automatisch proces waardoor dit soort dubbele vermeldingen voor kunnen komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

Aangezien er maar een paar winkels zijn die de "Edifier Studio R1700BT" verkopen, de prijs tussen de studio en non-studio een paar euro scheelt en dat Edifier volgens hun eigen site alleen de Edifier "R1700BT" heeft doet mij denken dat het exact dezelfde speakers zijn. Als je in de Pricewatch bij Amazon.nl doorklikt naar Amazon.nl zelf dan vervalt de naam "studio" ook. Pricewatch vullen is een automatisch proces waardoor dit soort dubbele vermeldingen voor kunnen komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.