Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Allerlei soorten eigenlijk, van FPS tot Flight Simulator 2020, maar niet per se op maximale settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1000. Excl videokaart daar ben ik nog niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en 160hz, 1440p monitor is al geregeld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderaan deze post voor het samengestelde lijstje. De CPU is eigenlijk gekozen om op korte termijn vooruit te kunnen en het mobo zodat de CPU goed te upgraden valt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een AMD cpu/mobo configuratie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsproductie is belangrijk, liefst zo stil mogelijk. Ik geef niets om RGB o.i.d.
Ga je overklokken?
Op termijn wel, om de prestaties op peil te houden. Het systeem moet toch wel lang meegaan.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of de componenten goed op elkaar zijn afgestemd. Het is namelijk al een tijdje geleden dat ik m'n eigen desktop heb gebouwd.
Voornamelijk gamen. Allerlei soorten eigenlijk, van FPS tot Flight Simulator 2020, maar niet per se op maximale settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1000. Excl videokaart daar ben ik nog niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en 160hz, 1440p monitor is al geregeld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderaan deze post voor het samengestelde lijstje. De CPU is eigenlijk gekozen om op korte termijn vooruit te kunnen en het mobo zodat de CPU goed te upgraden valt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een AMD cpu/mobo configuratie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsproductie is belangrijk, liefst zo stil mogelijk. Ik geef niets om RGB o.i.d.
Ga je overklokken?
Op termijn wel, om de prestaties op peil te houden. Het systeem moet toch wel lang meegaan.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of de componenten goed op elkaar zijn afgestemd. Het is namelijk al een tijdje geleden dat ik m'n eigen desktop heb gebouwd.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Extreme4 | € 175,05 | € 175,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Wit | € 104,21 | € 104,21 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 73,23 | € 73,23 |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 75,- | € 150,- |
| 1 | Voedingen | Enermax Revolution D.F. 650 watt | € 91,59 | € 91,59 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,98 | ||