Ik zoek een?
Ik zoek een 5600 XT. Deze wil ik gebruiken in mijn eerste computer. Ik wil alleen graag weten welke ik het beste kan kopen. Kan ik het best gewoon voor de goedkoopste gaan? (momenteel de ASRock Challenger: https://tweakers.net/pric...-xt-challenger-6g-oc.html, 286 euro en 1 werkdag levertijd)
Ik neem aan dat de prestaties van de onderlinge kaarten op +/-5% ligt, of zitten hier nog grote verschillen in?
De andere alternatieven waar ik naar heb gekeken zijn de 2e en 3e goedkoopste. Dit zijn beiden ook kaarten van ASRock, respectievelijk de D2 en D3 variant. Deze kosten 291 en 296 euro respectievelijk maar hebben beide momenteel een levertijd van meer dan 10 dagen op Megekko.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen (merk)voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder staat de wenslijst van het systeem dat ik van plan ben te bestellen, met daarin de ASRock Challenger.
Ik zoek een 5600 XT. Deze wil ik gebruiken in mijn eerste computer. Ik wil alleen graag weten welke ik het beste kan kopen. Kan ik het best gewoon voor de goedkoopste gaan? (momenteel de ASRock Challenger: https://tweakers.net/pric...-xt-challenger-6g-oc.html, 286 euro en 1 werkdag levertijd)
Ik neem aan dat de prestaties van de onderlinge kaarten op +/-5% ligt, of zitten hier nog grote verschillen in?
De andere alternatieven waar ik naar heb gekeken zijn de 2e en 3e goedkoopste. Dit zijn beiden ook kaarten van ASRock, respectievelijk de D2 en D3 variant. Deze kosten 291 en 296 euro respectievelijk maar hebben beide momenteel een levertijd van meer dan 10 dagen op Megekko.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen (merk)voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder staat de wenslijst van het systeem dat ik van plan ben te bestellen, met daarin de ASRock Challenger.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 152,94 | € 152,94 |
| 1 | Moederborden | ASRock B460M Pro4 | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Challenger 6G OC | € 286,- | € 286,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 69,62 | € 69,62 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 53,91 | € 53,91 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P2 1TB | € 86,- | € 86,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 839,01 | ||