Toon posts:

Highscreen LE 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n monitor heeft het pas opgegeven en nu zit ik tijdelijk achter m'n oude 14" Highscreen LE 1024. Hiervoor zijn echter geen win 95/98 drivers beschikbaar. Ik heb nog geen Highscreen site kunnen vinden, maar op de sites van vobis in Nederland en Duitsland staat geen support voor deze monitor! Weet iemand welke monitor met deze overeenkomt, of heeft iemand een custom made .inf file voor deze monitor? Ik heb wel zelf geprobeerd de informatie uit het boekje in een .inf file te zetten, maar dat is me nog niet gelukt! :(

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, ik was nog vergeten te zeggen dat ik hem nu wel op 640x480 heb, maar dat ik de juiste driver nodig heb om op een hogere resolutie te zetten! Ik wil hem namelijk minstens op 800x600 hebben! Hij kan volgens het boekje ook op 1024x786!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan je em niet op plug&play monitor zetten of Standaard monitor?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb wel een monitor driver voor Highscreen monitoren. Wat is je mailadres?

Verwijderd

Topicstarter
Standaard monitor of plug&play werkt niet! Heb ik al geprobeerd! Dan krijg ik op hogere resolutie alleen maar strepen!

Welke Highscreen monitor drivers zijn het? Ik heb ook een file van de duitse vobis site gehaald die zogenaamd voor alle Highscreen monitoren was, maar daar stond dit type al niet meer bij! Als in jouw file wel staat mag je hem sturen naar jwhazeu@hotmail.com!
Alvast bedankt ervoor!

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Mu pa zit er ook achter, heb gewoon een duf philipsmonitorretje genomen en volgens mij kijkt ie nu tegen 800x600 aan op 72 of 75Hz..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Als je zou kunnen zeggen welke, dat zou erg handig zijn! Ik heb al heel wat drivers van philips geprobeerd, maar ik heb er nog geen een gevonden die het deed! :(

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zondag 12 augustus 2001 17:19 schreef Tifosi het volgende:
Als je zou kunnen zeggen welke, dat zou erg handig zijn! Ik heb al heel wat drivers van philips geprobeerd, maar ik heb er nog geen een gevonden die het deed! :(
Ik kom niet zo vaak bij mun ouders en ze zijn nu op vakantie, maar twas iets met 15 erin en een vrij korte naam.. niet een highly advanced ding

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
Op zondag 12 augustus 2001 13:23 schreef Tifosi het volgende:
M'n monitor heeft het pas opgegeven en nu zit ik tijdelijk achter m'n oude 14" Highscreen LE 1024. Hiervoor zijn echter geen win 95/98 drivers beschikbaar. Ik heb nog geen Highscreen site kunnen vinden, maar op de sites van vobis in Nederland en Duitsland staat geen support voor deze monitor! Weet iemand welke monitor met deze overeenkomt, of heeft iemand een custom made .inf file voor deze monitor? Ik heb wel zelf geprobeerd de informatie uit het boekje in een .inf file te zetten, maar dat is me nog niet gelukt! :(
IK HEB OOK DEZE MONITOR :) lol, mijnes gebruik ik voor me servertje, het is een zeer brakke en er zit iets GLOEIENDS in, tenminste het geeft licht, dus ik zet hem altijd alleen aan als ik erbij ben :) . maareh kijk op de VOBIS site, daar kwam mijnes vandaan (teniminste stond op de sticker aan de achterkant) en daar had ik ooit drivers gevonden, maar doe geen moeite voor 1024 * 768 want_dat_kan_ie_niet, ik heb hem op 32bits 800*600 MAXIMAAL 56HZ! hoger kan die niet aan. dus ik wil niet weten hoeveel hertz ie zal zijn op 1024*768 (40hz.? :) ) en bij 56 moet je al niet teveel kijken, au me oogjes.. :)

maar het werkt

ow ik las net alsnog je post maar effe en je had al uitgevonden dat ie van vobis was, sorry, maar ik had echt daaro drivers gevonden hoor (heb ze niet meer, kan wel effe weer es zoeken.
Op zondag 12 augustus 2001 13:29 schreef ReseT het volgende:
Kan je em niet op plug&play monitor zetten of Standaard monitor?
hij is geen plug and pray.
Op zondag 12 augustus 2001 13:34 schreef Heretic het volgende:
ik heb wel een monitor driver voor Highscreen monitoren. Wat is je mailadres?
ik ook graag, alleen dan voor Windows NT 4.0 en ook graag win9x (allebei dus) defey@multiweb.nl

Verwijderd

Topicstarter
Weet je nog welke site van vobis dat was? De nederlandse of de duitse? Op de nederlandse kan ik helemaal geen highscreen drivers meer vinden! Er staat alleen een link naar de duitse site en daar staan de drivers voor deze monitor niet meer op! Help!!!!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat grappig, ik heb ook precies zo een monitor voor me servertje. Dat ding is gewoon geinstalleerd als standaard monitor en alle resoluties doen het prima. Wel moet ik via settings - advanced - adapter - list all modes de juiste instelling kiezen. Als ik dat schuifbalkje bij settings gebruik, dan gaat ie een veel te hoge refreshrate gebruiken. 1024x768 doet het prima bij 56Hz, maar is idd niet aan te zien. Het ding showt nu 800x600@60.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de tips tot nu toe, maar het heeft nog geen oplossing opgeleverd!
800x600@60 blijft hij weigeren! Volgens het boekje moet hij ook inderdaad op 56 Hz, maar die kan ik nergens terugvinden bij de modes die bij de adapter staan! Ik heb een Diamond Stealth III S540 met S3 Savage 4 Pro+ chipje!
Pagina: 1