Uit de review:
Het beste beeld bij je nieuwe console
Philips Momentum 558M1RY vs. LG OLED55CX
Zelf ben ik niet zo fan van een smart TV, het heeft leuke aspecten maar veelal zie ik het als een hub voor onnodige dingen, reclame & privacy schending via de ingebouwde camera en microfoon. En ik ben bang voor updates in de toekomst dat mijn tv ineens traag word. (zie apple, zie PS4)
Nu lijkt mij die Phillips ideaal. Ik wil gewoon tv kunnen kijken, en vanaf mijn telefoon en/ of pc media kunnen afspelen.
Ik denk, chromecast 4k kopen, HDMI kabel vanaf mijn PC en de Tuner van KPN aansluiten. (tv koppelen met een speaker setje) Dat is ideaal.
Zie ik iets over het hoofd? Wat is jullie mening hier over?
Dank.
Het beste beeld bij je nieuwe console
Philips Momentum 558M1RY vs. LG OLED55CX
Even een vraagje aan de mede tweakers."Waar de LG OLED55CX is bedoeld als televisie, kun je de Philips Momentum 558M1RY ook prima inzetten als grootste scherm in je huiskamer. Je moet er dan wel op bedacht zijn dat het apparaat niet alleen geen tuner, maar ook geen smart-tv-functionaliteit aan boord heeft. Je zult dus altijd een extra Chromecast, mediaspeler, console of pc nodig hebben om beeld op het scherm te zetten, zelfs voor zoiets simpels als het bekijken van een YouTube-filmpje."
Zelf ben ik niet zo fan van een smart TV, het heeft leuke aspecten maar veelal zie ik het als een hub voor onnodige dingen, reclame & privacy schending via de ingebouwde camera en microfoon. En ik ben bang voor updates in de toekomst dat mijn tv ineens traag word. (zie apple, zie PS4)
Nu lijkt mij die Phillips ideaal. Ik wil gewoon tv kunnen kijken, en vanaf mijn telefoon en/ of pc media kunnen afspelen.
Ik denk, chromecast 4k kopen, HDMI kabel vanaf mijn PC en de Tuner van KPN aansluiten. (tv koppelen met een speaker setje) Dat is ideaal.
Zie ik iets over het hoofd? Wat is jullie mening hier over?
Dank.
[ Voor 5% gewijzigd door Mipje op 26-11-2020 17:57 ]