Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Beste antwoord (via RazorMaron op 26-11-2020 22:07)
iOS zelf wordt amper zwaarder. De apps echter wel.
Dit is een typisch gevolg van tegen de limieten van je RAM aanlopen.
iOS14 maakt je toestel trouwens waarschijnlijk eerder sneller dan langzamer.
Zit een beste optimalisatie in t.o.v. 13.
I reject your reality and substitute my own
Alle reacties
iOS zelf wordt amper zwaarder. De apps echter wel.
I reject your reality and substitute my own
oa een 6S zijn sneller, dus geloof ik niet dat een 7 trager zou worden op iOS14.RazorMaron schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:35:
Mijn vraag
Mijn iPhone 7 die ik nu sinds de release gebruik en laatst een onderhoudsbeurt heb gegeven, heeft nu vaker het kwaaltje dat zodra ik van bijvoorbeeld YouTube naar Twitter/Snapchat/Whatsapp overschakel en ik daarna wil terugschakelen dat YouTube weer opnieuw opstart.
Nu weet ik dat als ik een andere app voor een langere tijd gebruik dat ik YouTube sowieso opnieuw moet opstarten, maar het is wel storend nadat ik even snel op een tweet/app/snap reageer.
Is dit gewoon een software-related probleem aangezien mijn iOS ‘outdated’ is? Of is het gewoon langzaam accepteren dat ik te weinig RAM heb om dat te kunnen doen aangezien de apps/iOS natuurlijk met de tijd zwaarder worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 13.6 op de iPhone 7 32Gb. (Ik durf niet naar iOS 14 te upgraden. Ik ben bang dat mijn telefoon dan langzamer gaat lopen)
om beter beveiligt te zijn, is het altijd aan te raden de laatst mogelijke iOS versie te gebruiken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Toevallig heeft m’n vrouw ook een iPhone 7 32GB op iOS 14.
Net even YouTube open gezet, daarna naar whatsapp, dan Gmail, dan Safari, terug naar YouTube en hij gaat gewoon verder
.
Ik heb zelf de iPhone 8 en heb nog steeds geen goede reden gevonden om een nieuwe(re) te nemen
...
Ik zou hem dus gewoon updaten naar ios14. Als hij dan nog slecht werkt een keer opnieuw instellen.
Net even YouTube open gezet, daarna naar whatsapp, dan Gmail, dan Safari, terug naar YouTube en hij gaat gewoon verder
Ik heb zelf de iPhone 8 en heb nog steeds geen goede reden gevonden om een nieuwe(re) te nemen
Ik zou hem dus gewoon updaten naar ios14. Als hij dan nog slecht werkt een keer opnieuw instellen.
Bedankt voor jullie antwoorden! Dan zal ik hem binnenkort upgraden. Moet ik wel even kijken of en hoe ik een backup kan maken zodat ik nog iOS 13.6 tot mijn gebruik heb.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.