Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem krijgt veel verschillende taken, het moet 2 monitoren kunnen bedienen op 4k 60hz. Ik werk veel met het Adobe pakket, met name fotobewerking, maar soms ook video. Hiernaast moet het systeem video streamen op 4k (op tv of op 1 van de monitoren), veel taken tegelijk uitvoeren en gamen. spellen zoals Starcraft 2, league of legends en in de toekomst nog wat zwaarder, rts met name.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 - 1250.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel tussen een 6 en 8 core. Ik weet dat ik in de praktijk niet zo snel nog van cpu of mobo zal wisselen, dus ik kan het nu maar beter in 1 keer goed doen. De onderstaande UMX4 kast gaat er zeker komen, al is het niet de makkelijkste om in te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik een case heb met ruit, zou een beetje led misschien nog wel een meerwaarde kunnen zijn. Hoewel dit een goed moederbord lijkt, mis ik connectiviteit zoals bluetooth en wifi wel een beetje. Verder moet het systeem in de toekomst een zwaardere GPU aankunnen.
Ga je overklokken?
ja, maar niet overdreven.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies. Is alles compatible? Is het in balans. Wat zou nog een slimme upgrade kunnen zijn?
Dit systeem krijgt veel verschillende taken, het moet 2 monitoren kunnen bedienen op 4k 60hz. Ik werk veel met het Adobe pakket, met name fotobewerking, maar soms ook video. Hiernaast moet het systeem video streamen op 4k (op tv of op 1 van de monitoren), veel taken tegelijk uitvoeren en gamen. spellen zoals Starcraft 2, league of legends en in de toekomst nog wat zwaarder, rts met name.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 - 1250.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Green HDD, 2TB | € 0 | € 0 |
| 1 | Externe harde schijven | Seagate Expansion Portable 5TB Zwart | € 0 | € 0 |
| 2 | Monitoren | Philips 276E8VJSB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel tussen een 6 en 8 core. Ik weet dat ik in de praktijk niet zo snel nog van cpu of mobo zal wisselen, dus ik kan het nu maar beter in 1 keer goed doen. De onderstaande UMX4 kast gaat er zeker komen, al is het niet de makkelijkste om in te bouwen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | Behuizingen | Jonsbo UMX4 Zilver | € 128,01 | € 128,01 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 3 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Wit/Transparant, 120mm | € 6,- | € 18,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 860,80 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik een case heb met ruit, zou een beetje led misschien nog wel een meerwaarde kunnen zijn. Hoewel dit een goed moederbord lijkt, mis ik connectiviteit zoals bluetooth en wifi wel een beetje. Verder moet het systeem in de toekomst een zwaardere GPU aankunnen.
Ga je overklokken?
ja, maar niet overdreven.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies. Is alles compatible? Is het in balans. Wat zou nog een slimme upgrade kunnen zijn?