Hoi allemaal,
In de tijden van black friday ben ik opzoek naar een nieuwe tv. Mijn oog is gevallen op OLED en niet op QLED ondanks de "burn-in" denk ik dat het wel goed zou moeten komen. Graag zou ik willen weten wat jullie gedachten daarover is of ervaringen.
Ten tweede zou ik graag willen weten of het volgens jullie (de kenners) het waard is om niet de BX maar de CX te kopen is het de extra 300 euro waard? Ik ben hier namelijk een leek in en zou graag jullie opinies hierover willen weten.
Wat ga ik doen met de tv:
- veel Netflix kijken
- YouTube
- Plex
- gamen met de nintendo switch of aansluiten op mijn pc
- films kunnen spelen van mijn NAS
Alles word aangesloten op mijn Denon AVR X2400H
Het budget mag in dit geval niet hoger zijn dan 1299
Dus even in het kort:
Vraag 1: is OLED beter dan QLED ondanks de kans op burn-ins?
Vraag 2: is het het waard om de CX te kopen in plaats van de BX met wat ik ermee ga doen?
Hopelijk heb ik jullie voldoende geïnformeerd.
Alvast bedankt
In de tijden van black friday ben ik opzoek naar een nieuwe tv. Mijn oog is gevallen op OLED en niet op QLED ondanks de "burn-in" denk ik dat het wel goed zou moeten komen. Graag zou ik willen weten wat jullie gedachten daarover is of ervaringen.
Ten tweede zou ik graag willen weten of het volgens jullie (de kenners) het waard is om niet de BX maar de CX te kopen is het de extra 300 euro waard? Ik ben hier namelijk een leek in en zou graag jullie opinies hierover willen weten.
Wat ga ik doen met de tv:
- veel Netflix kijken
- YouTube
- Plex
- gamen met de nintendo switch of aansluiten op mijn pc
- films kunnen spelen van mijn NAS
Alles word aangesloten op mijn Denon AVR X2400H
Het budget mag in dit geval niet hoger zijn dan 1299
Dus even in het kort:
Vraag 1: is OLED beter dan QLED ondanks de kans op burn-ins?
Vraag 2: is het het waard om de CX te kopen in plaats van de BX met wat ik ermee ga doen?
Hopelijk heb ik jullie voldoende geïnformeerd.
Alvast bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door MarkGM14 op 26-11-2020 17:22 ]